Ekonomiska braukšana (degvielas ekonomija)
Ekonomiska braukšana (degvielas ekonomija) - jautājumi un diskusijas
Vispaar ar lieliem autinniem , motoriem ir taa, ka uz lielaa cella , jaa, feini , need arii daudz, bet pilseetas eed pamatiigi, sastreegumos , veel neveikli ssauros manevros . Riigas ieksseejos parkingos vispaar normaali iebraukt, izbraukt vaaks kautkaads...:( (rodas iespaids, ka tos parkingus-izbraucamos pagriezienus ziimeejussi galiigi debilikki , kas autinnaa savu muuzzu nav seedeejussi) Taapeec ssodien ideaals autinns ir civic, golfa, nissan leaf , 3 bmw -i3, tesla 3 izmeers, un veelams ar tiiru elektriibu, vai hibriids, un svaigi izrazzots. Punkts. Muļķīgs jautājums! Ja jau nevari aļauties mazāku auto vai jaunāku lim. kl., kur patēriņš 5-6 l, tad uzpumpē riepas un nekādā gadījumā neuzpildies CircleK. Darba autiņam pēkšņi šogad patēriņš uzauga pamatīgi pie lîdzvērtīgas braukšanas. MegaPixel, vēl tikai trūkst pierakstīt — pārsēdies uz velosipēdu 😀
Nu ja, ko jūs tā skataties, lēti, veselīgi 😜 Ziema tagad arī nekāda, tikai kruķī pedāļus. ··· Ekonomiska braukšana (degvielas ekonomija): Kas ir jāuzstāda,jānoregulē ... lasīt visu diskusiju (8 atbildes) »
Ekonomiska braukšana ar auto (33)
Ir doma, ka vajadzētu pamācīties, kā ekonomiski braukt ar auto. Vai vismaz uzdot savus muļķīgos jautājumus kādam spečukam. Kur tādu ņemt?
Ir doma, ka vajadzētu pamācīties, kā ekonomiski braukt ar auto. Vai vismaz uzdot savus muļķīgos jautājumus kādam spečukam. Kur tādu ņemt?
Ja gribi taupiit degvielu, nopeerc ekanomisku autinnu . Diizeli, hibriidu, mazinnu lloti utt. Francci pat razzo kautkaadus mazauto, kas iet uz...saspiestu gaisu.( sakccaa bendziintankaa par paaris EU - pietiek 100 km ) Un te jau iepriekss teica, saplaano savus braucienu arii. Uz "bodi aiz stuura" vari ar kaajam aiziet utt.
Nekas nevar buut vairaak kaitinossi, kaa....nu "visas joslas aizbrauca, bet viens ripina" ciitiigi luurot ekanometraa :(
Cita lieta jua biuutu, ja vissi taa dariitu, es jau tikai par buutu:) Neko īpašu tev tur nepateiks. Doma viena - mazāk gāzē, mazāk bremzē ! Izvairies no asiem manevriem, nekaucini riepas pie luksofora un neatstāj ilgi auto darbojamies tukšgaitā (kaut gan ziemā - labāk tomēr mazliet uzsildīt, nekā uzreiz braukt - tas atkal labāk motoram) īsāk sakot tā -ekanomiska braukšana tā cilveku valodā nozīmē kad tu brauc laideni ,iekkļaujies braukšanas plūsmā,bet ieteiktu nesākt kautkaus ekanomijas testus ziemas laika apstākļos Iemetot googlē "ekonomiska braukšana" un info būs Jautājums cik jauna mašīna, jaunākām ar elektronisku iešprici vajag ripināt ar ieslēgtu pārnesumu - tad degvielas padeve tiek atslēgta pavisam, ja ieslēdz neitrālajā, tad degviela tiek smidzināta tukšgaitas režīmā.
Uzsākam kā parasti braukt, pārslēdzamies uz augstāku pārnesumu, kad varam, jāzina pie kādiem apgriezieniem velk un pie kādiem sāk sprauslot - par zemu vēl priekš nākamā ātruma.
Pēc iespējas nebremzējam, ripinamies, lai pēc tam mazāk jāgāzē uzsākot braukt, ideāli, ja sanāk noripināt un gaitā uzsākt atkal, bet pilsētā jau tā nepabrauksi, kaitināsi aiz sevis braucošos..
Starts tērē degvielu, bet ja jāstāv ilgāk par 5 minūtēm, tad ir jēga izslēgt, bet tas vasarā, ziemā varbūt lai labāk purpina, jo pie auksta dzinēja tiek smidzināts vairāk degvielas..
Nu kaut kā tā apmēram.. ··· Ekonomiska braukšana (degvielas ekonomija): Ekonomiska braukšana ar auto lasīt visu diskusiju (33 atbildes) »
MAGNUFUEL (11)
Kādas ir jūsu domas par jauno degvielas ekonomijas sisstēmu MAGNUFUEL ,kas darbojas uz magnētu princpa?
Kādas ir jūsu domas par jauno degvielas ekonomijas sisstēmu MAGNUFUEL ,kas darbojas uz magnētu princpa?
Ir automāšinas kurām tiešām ir bijuši uzlabojumi. bet lielākā daļa bez atšķirības, vai pat otrādi. Izlasi kaut vai ko paši raksta līdz 5 zs papildu jauda. Ja Tev ir Subaru ar 240 z.s Tu jutīsi jaudas atšķirību.
Kā arī teksts LĪDZ 20 procentiem degvielas ekonomija, ko tad tie 5 zirgi ēdīs. lab uzsvars uz to LĪDZ. tas jau Tev pasaka nesapņo. Nu lūk tāds mans vērtējums. lohatrons... figņa pilnīgāka, derīga absolūtiem muļķiem un kapeiku isējiem... fucking fuel economy... Tadi izgudrojumi ir vismaz 3 man zinami, kas darbojas uz degvielas automu sakartosanu.
Bet es tiesam nespeju atcereties, to nosaukumus.
Un lai butu jega no tiem, tad jabut drosam, ka tur nav iebasti magnetini, kas izkekseti no kadiem skanruniem. Tur jabut magnetiniem ar atskirigu stipribu starojuma, kas to padara par tadiem. Nakamais knifins ir tam kad nepietiek uzkabinat vienu uz ienakoso degvielas cauruliti.
Ari caurulite nedrikst but metaliksa, jo ta nojauks un samazinas jaudu.
Viss labak tas darbosies ja tos uzliksi uz katra cilindra iepludes slaucinu.
Esmu vienu reizi dara busu apkaris ar tadiem, un reali bija ietaupijums, bet neko baisais.
Uz 100km nobraucienu videji ietaupiju 0.75mg degvielu.
Vai daudz tas ir, nezinu. Bet uz ilgaku laika posmu, jau ko manit vares.
Ir vel viens veids ka ietaupit degvielu. Ja kopa ar degvielu un gausu, tiek ievadits neliels mitruma daudzums. Jo reali tas samazina degvielu paterinu.
Piemeram ja brauciet lietaina laika, tas efekts darbojas pats no sevis, ja vien zem dzineja nav aisarga vaka, tad nav ietekme ne kada. Bet ja lietainais laiks jau ir tads ka braukt vaik caur daudz pelkem, efekte jau bus ka defekts, paterinu zina.
Lai ka, speciali skriet pirkt tos magnetinus, isti jegas nav, bet ar tiem jau slektak nepaliks. Da atslabstiet! Driz lielākā daļa būs elektromobiļi. Un vecās mašinas vares nodot lūžņos ··· Ekonomiska braukšana (degvielas ekonomija): MAGNUFUEL lasīt visu diskusiju (11 atbildes) »
Aktivators (11)
http://www.aktivna.lv/ru/princip - kas par brīnumu? Jaunais, revolucionārais aktivators vai tāda pati pseido - zinātne, kā cirkonija rokassprādzes un ar Ķīnas mūra drupačām pildītas plastmasas bumbas veļas mazgāšanai?
http://www.aktivna.lv/ru/princip - kas par brīnumu? Jaunais, revolucionārais aktivators vai tāda pati pseido - zinātne, kā cirkonija rokassprādzes un ar Ķīnas mūra drupačām pildītas plastmasas bumbas veļas mazgāšanai?
Pēc kaut kādas pseido zinātnes izskatās, bet nu idejiski ļaunumu nodarīt nevar, jāpārbauda praksē cik tas iedarbīgi.
Tomēr jāņem vērā to, ka degvielu tas netaupīs, jo to cik smidzināt iekšā rēķina kompis un to viņš dara balstoties uz gaisa daudzumu, kurš iet uz dzinēju, gaisa temperatūru. Te jābūt smalkajam tjūningam, kurā var regulēt degvielas padevi, lai būtu kaut kāds efekts. Ies varbūt labāk, bet netērēs mazāk.. ;) Plika reklāma.Ja gribi,pērc,nav jau tik dārgs,bet efekts-nulle. ··· Ekonomiska braukšana (degvielas ekonomija): Aktivators lasīt visu diskusiju (11 atbildes) »