par kaktu autoservisiem
kāds var ieteikt, kur Rīgā varētu pārlasīt dzinēju (domāts kapitālremonts)
kraasas_nonjeemeejs (2010-09-04 12:54)
Viss atkarīgs no tā kāds lūznis Tev ir...
Vari mēģināt parunāties šeit - džeki labi skŗuvē...
http://vwmotion.lv/forum/viewtopic.php?t=16149
Mark0 (2010-09-04 14:22)
šitie ir ar smadzenēm - pelna, lai paši brauktu - cenas ļoti foršas:
http://www.hsmotorsports.lv/?page_id=166
dikucis (2010-09-04 14:48) Tu, ko, taisies nosisties ar to lūzni??? Šrotā purkts ir ceļazīme uz kapiem pa lēto..... a bēres gribēsi pa smalko???
dikucis (2010-09-04 14:51)
Piedod!
Lasi PIRKTS! Man kā vairumam klaviatūrā tikai pēc atmiņas burtus klikšķinu, dabā tie nodiluši un neredzami:) Tak jau krīze, kā visiem:)
GoodCompany (2010-09-04 21:30)
Detaļas (virzuļi, blīves, šāles, gredzeni, saļņiki, siksnas, arī slīpēšana) taču nebūs par velti, līdz ar to "kaktainība" vai "kaktisms" superlētumu neveidos, anyway! Bez 500 Ls labāk nesāc pat domāt!
P.S. Lietots (cits) motors noteikti būs lētāk!
oila (2010-09-05 00:04) jā lietots cits būs vienkāršāk un lētāk!!!!
av2 (2010-09-06 08:50) ja pats nejeedz piedaliities procesa, labaak pannem lietotu no ssrota ar kaadu tur veel garantiju meenessiem .Buus leetaak.
mezhavecs (2010-09-13 15:36) nez, kaktā vai ne kaktā, bet remonts tomēr sanāks dārgs. Nez vai būsi gatavs maksāt tik, cik tas darbs ir vērts, tā ka lapāk jau paņem šrotu un kādu brīdi aizmirsti par savu bīdeli.
Aldis1954 (2011-08-05 18:19) Savā laikā Mazdai 626, 2.ol benzīnam veicu kapremontu. Nezinu gan, ko nozīmē - "pārlasīšana". Tas man gāja muļķīgi un dārgi, bet beidzās labi. Daļēji taisīja oficiālā autoservisā, sačakarēja visu, ko vien varēja sačakarēt, zili balti dūmi skrēja ārā pa visiem galiem, naudu par detaļām tā arī neatdeva. Par darbu laikam atdeva, bet neatceros vairs... Nākošos atradu autosportistus, rallistus, entuziastus, fanātiķus... Taisīja trīs dienas, kad ierados vizītē galva bija noslīpēta, vārstu ligzdas izslīpētas, mainītas vadīklas un tika baudīti vārsti uz blīvumu. Ak jā, tika izslīpēti arī kolektori. Nav vērts detalizēti, bet tie puiši gan zina, kā dzinējs ir uzbūvēts, un kādam tam ir jābūt. Kā es pēc tam priecājos par savu 1997.gada Mazdu 626! Kas par dinamiku, uzrāvienu, degvielas ekonomiju... Sķiet pārspēja visus rūpnīcas rādītājus, jo ar nepilnu akseleratora pedāli viegli sasniedzu 180km/st. un vairāk. Vēl vairāk nebija vietas, kur izmēģināt. Bet pieņēmums varēja būt, ka viegli sasniegtu virs 200km/st. Pēc vairākiem gadiem veiksmīgi pārdevu. Klients paklausījās dzinēju, iesēdās iekšā, nobrauca metrus 300, un pateica uzreiz, ka ņem ciet. Tā arī bija, nākošajā rītā, agrā, sākās pārrakstīšana. Tā lūk... Ar parastiem servisiem arī agrāk ir bijusi pavisam dīvaina pieredze, robežota ar bīstamību uz ceļiem. Darbinieku bezatbildības un "poh**isma" dēļ. Autosportisti, tie ir īstie! Parasti gan tiem nav laika priekš svešiem, pat nezinu, kā man noveicās...
Vientulaisvilks (2011-10-30 10:24) Aizbrauc uz Mārupi, uz EKS auto, tas šrots ir pretīm kapiem, Kantora ielas galā, tur ir visādi dzinēji atvesti no Vācijas šrotiem, un dod ari kaut kādu garantiju!!!!!!!!!!!!!