Kāpēc LV ceļi ir tik sūdīgi?
Visi autovadītāji takš maksā to ceļu nodokli +vēl iekasē štrāfiņus.bet pa pa rādžu dzirdēju ka tuvākajā laikā nekādas labošanas nebūs nu vrb kādu bedri aizlāpīs.Kur ta visa ta nauZdiņa paliek?
HONEY_APPLE
1
3
Naudiņa drošivien, ka atkatos un 10 m dziļajos grāvjos gar jaunbūvējamajiem vai remontējamajiem ceļiem. Bez otboiņikiem, lai ja kas, mašīnas krīt gravī un nav ko čakarēties.
Salīdziniet ar Lietuvas ceļiem, tur nav neviena dziļā grāvja.
2024-05-02 16:13
Ljekainiitis 3 1 2024.gadā budžets valsts autoceļu nozarei ir 334,5 miljoni eiro, tostarp finansējums pašvaldībām 47 miljoni eiro no Atveseļošanas fonda ielu remontam un pārbūvei Administratīvi teritoriālās reformas ietvaros un budžeta mērķdotācijas 60 miljonu eiro apmērā. Plānota valsts autoceļu būvniecība un remonti, ieguldot 93 miljonus eiro. 2024-05-02 16:25
Raivis_1977
Tad kad ukrainu nebija vēl skāris karš, man viens ukrainis teica, ka ukrainā tikai viena ceturtā daļa no valsts ceļiem bija asfaltēta, turklāt, baltkrievijā vēl vairāk noasfaltēti ceļi bija, un lieuvā, lietuvā pat vēl bišķi labāki ceļi bija pat ne kā latvijā pie mums.
Turklāt, taču vislabākie ceļi bija polijā, nu tas jau tobrīd bija! ... Nu tā kaut kā ))
2024-05-02 16:29
True 3 3 Latvijas ziemā ir ļoti bieži atkušanas, un sasalšanas cikli, kas bojā ceļus, kā arī slikts materiāls. Pie tam ceļu būvniecībai, granīta šķembas ved no Somijas, bet dolomītu no Lietuvas, tad nu piepūli savu paplāno smadzenīti, un tev atnāks saprašana. 2024-05-02 16:29
Raivis_1977 1 2 Ļekainīt, visu laiku ceļiem vajadzēs naudu, jo ik brīdi un ļoti ātri viņi paliek sūdīgi, it īpaši no smagsvara auto, a ko tu domājies. Visās valstīs tā jau ir bijusi pati par sevi jau kā problēma. Pareģots ir jau tas ka ES sabruks beigās no nestabīlās ekonomikas. Anglijai nospļauties, Turcijai tāpat, nu un kas tad tur paliek, Itālija tā glābēja Vācija un Francija. 2024-05-02 16:34
CoCoSan
2
Ko plāno plānotājs, to paņem laupītājs.
33 gadus plānoti ik gadu miljonu miljoni, bet kur viņi ir? kā braucām pa cccp izjātajiem ceļiem, tā braucam.
Un tie jaunie ceļi? Nu psc, 1,5 josla, wtf? Būtu 2,3 joslas, nebūtu jāpardzīvo par dzīvību apdraudošiem manevriem un csn.
Bet nē, taupīsim, sodīsim, lai priecājas, ka vismaz 1 josla ir.
2024-05-02 16:38
Epifanija 5 1 Tāpēc, ka mūsu valstī nav vīriešu, kas tos salabotu, ir tikai kapeiku skaitītāji un uz sieviešu rēķina uzdzīvotāji! 2024-05-02 17:23
tracer
8
8
taapeec ka latvijaa autovaditajs slaucama govs
akciize.celja nodoklis pvn no degvielas .sodi utt
budzetaa nauda naak griezdamaas
pretstataa debilie velo pedaalji.kuri nemaksaa neko.bet shiem veel celjus buuvee
kaa gniidas savairojushies
2024-05-02 17:47
Lexx 3 7 nu vēl tikai nedaudz nedaudz un Latvijā ceļu nebūs vispār--būs tikai virzieni.. 2024-05-02 18:12
elsa 3 5 nevajag pārspīlēt... manā pusē asfalta segumus katru gadu pa posmiem atjauno. mazāk vajag visādu *uiņu klausīties, vairāk laika atliks pabraukāt apkārt un pašam paskatīties. 2024-05-02 18:15
Drole
1
1
Toties citi tikmeer uzdziivo - prieksh kam simtiem kilometriem caur mezhiem celja malaas apgaismes stabi - seenjotaajiem, vai?
https://youtu.be/W8xGBHED3Kg?t=3200
2024-05-02 19:09
janisb 4 2 Nav sūdīgu ceļu, ir tikai sūdīgi auto... 2024-05-02 19:24
LaskovijMerzavec
5
3
Labdien, urlandes troļi… paldies, ka Jūs tā satraucaties par citiem…
/… garāmejot sasveicinās, jo urļikiem jau simtiem reižu skaidrots, bet nav neko sapratuši…/
2024-05-02 19:42
jozolsen
2
5
Latvijā ir viens no VISLIELĀKAJIEM ceļu kilometrs uz vienu iedzīvotāju ES!! Pie mūsu ´bagātības´.. Labi ka vēl ES sponsorē..
Ceļu pīrāgs ir nolietojies, labo tikai virskārtu. Izmanto dolomīta šķembas, granīta šķembas ļoti dārgas. Latvija ir ūdeņiem parbagāta,augsti grunstūdeņi un lietusūdeņi.
Ļoti daudz sasalšanas ciklu!!
2024-05-02 20:50
jozolsen
1
3
P..s. Paldies ceļu būvniekiem ,ka darbus jau uzsāk aprīlī..Tas tāds brīnums uz parējo valsts, pašvaldību būvobjektu būvēm. Tur ierasti betonē un fasādes taisa ziemā mūsu grādos. Būvniekiem ziemas un sniegs nav paredzētsd.
Sāķas jauns gads, iedalā budzet februārī- martā zināms..Tad saskaņošnas , konkursi, kur vēl pat projekti tikai maza daļa..Tad sākas atvaļinājumi saskaņotājiem rindiņā.. Septembra vidū ātri sagrāb nopļurkāto un oktobra vidū var sākt iekārtot būvobjektu.. Projekti labi ja 50% un savstarpējās sadaļas nesavienojamas..
P.s. Būvniekam jāsponsorē visu laiku 3 mēneši, visā būves laikā..Bankas vārās. Un ´gudrinieki´ laiž pa aplīti , neko nerisinot. Klasika bibliotēka, Stradiņi..
Tautai tas nav jāzin, nojūgsies.
Varī strādāt ,vari nestrādāl
2024-05-02 21:05
Hactek18 6 Esmu ļoti tuvu jomai.Pakustiniet pelēkās šūnas,kāpēc LV ir tik daudz miljonāru.No leišiem ved,jo tur ar visu piegādi ir lētāk kā šeit. 2024-05-02 21:59
siikaa16
1
16:38
Par daudz gadus sarēķināji, 90-to otrajā pusē Krištopans bija satiksmes ministrs. Tad ceļi bija sataisīti. ( Tas bija pirms vēlēšanām, lai "Latvijas ceļš" tiktu Saeimā ar daudziem deputātiem).
2024-05-03 02:23
Spicis
1
Kāpēc LV ceļi ir tik sūdīgi?...
Nu, tādus nu būvē...
2024-05-03 16:56
Raivis_1977
Vissūdīgākie asfalta ceļi ir tur kur ir liela satiksmes intensitāte. Nu pavērojiet paši.
Un autiņi tik kļūst aizvien vairāk. Ir pat ceļi kur pat nevar pagriezienu ietaisīt, nav tā kā agrāk ...
Kā izrādās es nezināju to, ka par pamatu bedrēm ir kālija saturošā sāls kura tika kaisīta ik ziemu, un pēc ziemas sezonas tad it īpaši visur kur vien skaties un raugies, ka ir bedres, ko viens satiksmes ministrijas pētnieks apskaidroja.
2024-05-03 17:20
straume22 1 1 Latvijā ceļus Regulāri lāpa un labo. Lietus tagad stiprs-izskalo. Mežus izcērt, ved lielas kravas lielos auto -pārsvarā naktīs- bez ātruma ierobežojuma, uz pilnu gāzi. Labo gandrīz katru nedēļu. K-hem... 2024-05-03 19:05
av2 Celli ir tuudiigi visur. Nu varbuut iznnemot Vaaciju. Manaa US ir vietas, kur vienkaarssi var nolauzt ritennus. Vienu , un topassu krustojumu, ielu, rok 10... nākamās atbildes
Atbildes 1 līdz 20 (kopā 28) | nākamās >> |