Reitings Bolt pasažierim

Pamanīju, ka man reitings nesasniedz 5 un vēl iet uz leju, sāku apdomāt, ko daru nepareizi? Es ierodos laikā, durvis necērtu, neuzmācos ar sarunām, bet ja vadītājs grib runāt, atbildu, nesmirdu, pārāk nesmaržojos , tad kas? Sāku pievienot dzeramnaudas, nekā reitings nekāpj! Dzeramnaudas viss, vairs nedošu, bet kā to reitingu paaugstināt?

DanaL      Neko nezinu par Bolt reitingiem, bet ja tie ir tik svarīgi, varbūt sāc no otra gala - uzkrāso lūpas, saliec silikonus, un labajos pagriezienos neaizmirsti izteiksmīgi un daudznozīmīgi noplivināt uztjūnētās skropstas. 2025-02-19 23:40

Roksana      pasūkāt nemēģīnāji? :D

ir dzirdēts, ka nepatīk īso braucienu braucēji, varbūt tāpēc..
2025-02-20 10:01

Romanich      Sievietēm nekad nebūs labi. 2025-02-20 10:04

daris      Taksometru sistēma nekad nerullēs. 2025-02-20 10:30

av2      Parasti jau otraadi - brauceeji liek reitingu taksistiem. LV ir....otraadi? 2025-02-20 11:30

Eneile      Boltam ir savstarpēji. Tāpat kā Airbnb. 2025-02-20 11:36

av2      Pasaki, ka darisi ......nu vienalga ko tam taksistam , lai tikai reitings buutu labaaks.
Vareesi.....paliidzeet dziivokli remonteet utt :))
2025-02-20 13:14

Kurbads      Vai patiešām visa dzīve sastāv no reitingiem, man personīgi pie d..., tas kā fecbook, zb pāri tūksotim draugi, bet neviens nevar pārskaitīt naudu uz manu kontu, kaut vai vienu eu..)))p.s- tiesa nevienam neesmu prasījis, bet tāpat es iedomājos, kad varētu būt jauki, ja ir tādi draugi..))) 2025-02-20 14:08

Blackwolf      Bolt reitingi vislabākis 2025-02-20 16:54

rokons      Bolt liekas pietiekami ērta padarīšana. Nesen Vīnē pietiekami daudz lietoju. Arī Maltā viss notika. Vienīgi Splitas apkaimē uz laiku bija klusums. Rīgā nekad nav bijušas gaidīšanas ilgāk kā 5 min. Mani šī sistēma apmierina pilnībā, kaut savu reitingu nezinu. Dzeramnaudu ~ 10% apmērā jau braucot pieskaitu 2025-02-20 21:19

Līdzīgi jautājumi
Uzdot jautājumu
Kontakti: info@jautajums.lv | Lietošanas noteikumi
jautajums.lv sadarbojas ar iepazīšanās portālu oHo.lv.
© 2010