OCTA
OCTA - jautājumi un diskusijas
Apdrošināšanas atlīdzība (15)
Iekļuvām satiksmes negadījumā kā cietušie. Mašīnai skāde maza. Apbraucējs mūsu krustojumā stāvošajai mašīnai aizķēra labo spārnu, nedaudz samīcīja, nobrāza, sasita lukturus. Problēma tāda, ka manam OCTA ...
Iekļuvām satiksmes negadījumā kā cietušie. Mašīnai skāde maza. Apbraucējs mūsu krustojumā stāvošajai mašīnai aizķēra labo spārnu, nedaudz samīcīja, nobrāza, sasita lukturus. Problēma tāda, ka manam OCTA ...
Ja CSnG esi atzīta kā cietusī puse, tad Tavam OCTA apdrošinātājam nav nekādas teikšanas, skādi sedz Vainīgā OCTA apdrošinātājs.
Lai vai kā es tomēr ieteiktu nobraukt tos 80 km. un remontēr apdrošinātāja ieteiktajā darbnīcā. Jo darbnīca savu naudiņu saņems tikai tad ja remonts būs veikts kvalitatīvi, par ko liecinās Tevis parakstīts Pieņemšanas/nodošanas akts, Var protams saņemt skādi naudā un saremontēt pie kaimiņa Kārļa, bet tā jau būs Tava atbildība. Ja ir savs serviss, noskaidrotu, cik tur maksā un tad attiecīgi uzzinātu, ko apdrošinātāji piedāvā. Apdrošinātāju serviss ne vienmēr ir tas labākais. Alise dzen guiņu pilnīgu.
Ja servisi ir apdrošinātāja partneri, tad automātā tas faktiski nozīmē ka tie izmanto apdrošinātāja aceptētas detaļas un tās būs tās, kuras būs lētākās, nevis labākās. Un loģiski ka apdrošinātās tāmi aceptēs bez iebildumiem, jo zinās, ka tā ir lētākā.
Kamēr savs serviss savam klientam tāmē ieliks vidējā vai virs vidējā cenu segmenta rezerves daļas. Un apdrošinātājam nāksies tāmi akceptēt, jo atkāti pateikt ka mēs vēlamies lai remontā izmantotu lētākā segmenta daļas apdrošinātajs nedrīkst. Jo apdrošinātājam ir jāsaremonte auto līdz stāvokli kas nav sliktāks kā pirms avārijas. Un jāpamato, kāpēc viņš pieprasa izmantot lētā segmenta detaļas. Un to izdarīt ir pagrūti normālam servisam, kurš strādā sava klienta, nevis apdrošinātāja interesēs. Zinu augstas klases auto krāsotāju, ar kuru apdrošinātāji vairāk nevēlas stradāt jo viņš neparakstās uz lētā gala auto krāsošanu. Bet tāmes ir spiesti apstiprināt ja klienti paši iet pie viņa. Loģiski būtu, ka nē! Gan apdrošinātāju darbības principa, gan inflācijas dēļ. Ņem pakalpojumu Sveiki! Protams, dzenat uz servisu un visu jums sataisīs. ··· OCTA: Apdrošināšanas atlīdzība lasīt visu diskusiju (15 atbildes) »
Alternatīvais variants - aizbrauc uz servisu... https://www.youtube.com/watch?v=ZaGlejvFSdk Filtron filtram (zilajaa iepakojumaa) ir instrukcija ar ziimejumiem seciibaa. Ja neesi galiigs cirvis, vajadzeetu speet to izdariit. Praktiski jeb kuram sev cienīgam salona filtram nāks līdzi instrukcija kur tas atrodas , un kas jānoskrūvē lai to nomainītu. ··· OCTA: Par gaisa filtru lasīt visu diskusiju (6 atbildes) »
Var salidzinaat octas.lv vai veelkaada saitaa, bet nopirkt pa tiešo, apmeram 5-10% lëtāk nekā pie brokera Es gribētu kādreiz satikt cilvēku, kam ir bijusi vajadzība izmantot OCTA apdrošinātāju palīdzību. Mans autoparks ir lielāks, nekā parasti normālam cilvēkam, un par to summu, ko es esmu samaksājis par OCTA visos šajos gados, es ne vienu vien jaunu mašīnu varētu nopirkt. Kur tā nauda paliek, un kas viņu izmanto? Octas.lv Lētāko, ar octas kantori čakars būs cietušajam, nevis pašam. KASKO gan svarīgi kuru apdrošinātāju un kādu polisi izvēlēties... Runci, kur Octā varētu izpausties klientu milestība?
Kasko jā, jo remontes Tavu mašīnu, bet Octa cita! ··· OCTA: OCTA lasīt visu diskusiju (14 atbildes) »
Ceļa negadījums (47)
Negadījums notika pirms 3 nedēļām, bet man vēl nav miers! 20.novembrī vakarā ap astoņiem braucām ar bērnu no ciemiem Siguldā. Apmēram pusceļā uz Rīgu tumsā tālumā redzējām mirgojot daudz avārijas uguņu...pa labi ...
Negadījums notika pirms 3 nedēļām, bet man vēl nav miers! 20.novembrī vakarā ap astoņiem braucām ar bērnu no ciemiem Siguldā. Apmēram pusceļā uz Rīgu tumsā tālumā redzējām mirgojot daudz avārijas uguņu...pa labi ...
1. Vai tu kaut ko sabāzi pamperī
2. Vai arī bamperī ?
Rakstīt vajag iemācīties - kur nu vēl braukt ! ··· OCTA: Ceļa negadījums lasīt visu diskusiju (47 atbildes) »
Skoda Oktavia vai Mitsubishi Carisma (14)
Luudzu paliidziet izveleeties un pakomenteejiet: Skodu Oktavia (2000g, 1,6l)vai Mitsubishi Carisma (1996, 1,8l). Kuru nemt?
Luudzu paliidziet izveleeties un pakomenteejiet: Skodu Oktavia (2000g, 1,6l)vai Mitsubishi Carisma (1996, 1,8l). Kuru nemt?
Ja vedīsi remontēt uz servisu tad janāni, ja ir savs krūmu meistars, tad skodu.
Mitsubishi būs mazliet "ņiprāks" un it kā arī nedaudz "krutāks", taču daudz dārgāks ekspluatācijā. Ja nāksies remontēt (turklāt - Mitsubiski ir jau 8 gadus vecs - tā kā - NĀKSIES :), tad rezerves daļu cenas japāņu auto ir daudz augstākas :(
Bet Škoda - nekas "kruts", parasts, bet drošs un uzticams auto, ko saremontēt nebūs nekādu problēmu ! es iesaku nenjemt Mitsubishi....buus tik liekas galvas saapes,Octavia ir normaals autinjsh u8n kamforts cik zinaams ar ir labaaks nekaa taadai Carismai un kaa jau teica Dekamerons ar remontiem ar buus vieglaak...tas pats jau vw jau gandriiz ir Ne vienu ne otru... to shkodu peec paris gadiem tu nevienam neiesmeeresi...cena nokritiisies taa ka peec tam par to naudu nopirksi 2 golfu... ar Mitsubiisi... piekriitu Dekameronam... cenas remontam ir pasakainas....
Iesaku nopeerc jebkuru vaacu mashiinu izņemot opel un brauc bez beedas... Veiksmi!!! Jaņem Mitsubishi jo škoda diezgan atri jūk ārā varbūt arī Mitsubishi detaļas ir dārgākas bet servisā būs jabrauc retāk ··· OCTA: Skoda Oktavia vai Mitsubishi ... lasīt visu diskusiju (14 atbildes) »
Bet Škoda - nekas "kruts", parasts, bet drošs un uzticams auto, ko saremontēt nebūs nekādu problēmu ! es iesaku nenjemt Mitsubishi....buus tik liekas galvas saapes,Octavia ir normaals autinjsh u8n kamforts cik zinaams ar ir labaaks nekaa taadai Carismai un kaa jau teica Dekamerons ar remontiem ar buus vieglaak...tas pats jau vw jau gandriiz ir Ne vienu ne otru... to shkodu peec paris gadiem tu nevienam neiesmeeresi...cena nokritiisies taa ka peec tam par to naudu nopirksi 2 golfu... ar Mitsubiisi... piekriitu Dekameronam... cenas remontam ir pasakainas....
Iesaku nopeerc jebkuru vaacu mashiinu izņemot opel un brauc bez beedas... Veiksmi!!! Jaņem Mitsubishi jo škoda diezgan atri jūk ārā varbūt arī Mitsubishi detaļas ir dārgākas bet servisā būs jabrauc retāk ··· OCTA: Skoda Oktavia vai Mitsubishi ... lasīt visu diskusiju (14 atbildes) »
Zūd motora eļļa Škoda Octavia (7)
Var kāds pateikt vai škoda octavia 18.tsi tiešām patērē (ir jāuzlej motora eļļa) līdz 2 litri motora eļļu uz 10 tūkstosiem km? Vienkārši bieži pazūd līmenis, bet turbīna un motors strādā ideāli. Gads 2010.
Var kāds pateikt vai škoda octavia 18.tsi tiešām patērē (ir jāuzlej motora eļļa) līdz 2 litri motora eļļu uz 10 tūkstosiem km? Vienkārši bieži pazūd līmenis, bet turbīna un motors strādā ideāli. Gads 2010.
Problēma slēpjas virzuļa konstrukcijā, tas ir pārāk ,,plakans´´ un ja vēl lieto longlife eļļas + slodze, tā resurss ir pavājš. Visticamāk sadilusi virzuļgrupa, jaudas zudumu nemana, turbīna griež zirdziņus, bet process ir sācies... Iespējams vajadzētu nomainīt motoreļļas ražotāju, lietot kvalitatīvāku eļļu, protams dotajam dzinējam atbilstošu. It kā nekas briesmīgs nav,bet....vai turbīna nesvilpj?Mzliet uzmanību tomēr der pievērst-iespējams,ka mazliet turbīna...bet ja ar atgāzēm viss kārtībā un nekur netek-labāk pagaidām nekur nelīst,tik līmeni jāpieskata.... Man liekas, ka tas ir pat zem normas šim dzinējam. Jā, tā mēdz būt. TSI dzinēju īpatnība. Lej tik klāt un brauc, diez vai tas finansiāli jūtams, vienīgi neērtības. ··· OCTA: Zūd motora eļļa Škoda ... lasīt visu diskusiju (7 atbildes) »
Bonus – malus klase OCTA jaunai mašīnai (7)
Nopirku otru auto,apdrošinot OCTA jaunajai mašinai parādās 6. bonus -malus, bet vecajai mašinai ir 14. bonus malus klase. Vai abām mašīnām nevajadzēja būt vienādai bonus-malus klase?...
Nopirku otru auto,apdrošinot OCTA jaunajai mašinai parādās 6. bonus -malus, bet vecajai mašinai ir 14. bonus malus klase. Vai abām mašīnām nevajadzēja būt vienādai bonus-malus klase?...
Pie mums šī sistēma ir uztaisīta tik stulba kā nekur citur pasaulē. Tas tāpēc ka viņu paši apdrošinātāji taisīja. Ja būt ka pie cilvēkiem Eiropā un abi auto vienas apdrošināšanas klases, tad vispār neko papildus pirkt nevajadzētu. Tur apdrošina draiveri un viņa nekonsekvento rīcību, ar dzelzi kā tādu nav nekāda sakara šai sistēmai. Paņem savu polisi, kāda nu tā ir katrā zemē, papīra lapa, e-veidā, vai ieliktnis logā, un brauc. Tāpat ar diviem auto vienlaicīgi nebrauksi. Un ja kāds cits grib ar tavu mantu braukt, viņam pašam ir jāpērk polise. Ibio auto pēc definīcijas pats nevar braukt un sūdus vārīt uz ceļa.
Bet pie uztaisīja tā ka jāpērk katram transporta līdzeklim atsevišķi, un viss ir pakārtots viņam. Nav trīs reizes jāmin kam tā sistēma izdevīga. Itkā auto pagalmā stāvot varētu ziepes savārīt. Tas dod arī iespēju to polisi stiept kā kuram patīk.
Vissmieklīgākais iznāca reiz manai tantei, vīrs invalīds nomira, bet uz autiņu palika 50% atlaide. Tad nu kādus gadus 8 nepārrakstot varēja braukt pa lēto. Cik naudas pazaudēja tie blēžu kantori aiz savas alkatības neņemos rēķināt, bet pietiekoši.
Vislabāk būs ja griezīsies kantorī kurš pārrauga tos blēžus, neatceros kā sauca, bet agrāk viņi bija Lomonosova ielā 9. Jautaajumus uzdod LTAB lapaa, vinji vispaar atbild. tos blēžus uzrauga asociācija, kurā ir blēžu kantoru valdes locekļi, vai īpašnieki. Smieklīgi Jā... vajadzētu abām būt vienai bonus klasei 14. ja nu vienīgi tie auto nav reģistrēti uz vienu īpašnieku... :) Lomonosova ielā bija valsts kantoris kurš pārrauga apdrošinātājus un nodarbojas ar neapdrošinātiem gadījumiem, tas šķiet bija valsts pakļautībā. Varu kļūdīties, bet der pārbaudīt. ··· OCTA: Bonus – malus klase OCTA ... lasīt visu diskusiju (7 atbildes) »
Bet pie uztaisīja tā ka jāpērk katram transporta līdzeklim atsevišķi, un viss ir pakārtots viņam. Nav trīs reizes jāmin kam tā sistēma izdevīga. Itkā auto pagalmā stāvot varētu ziepes savārīt. Tas dod arī iespēju to polisi stiept kā kuram patīk.
Vissmieklīgākais iznāca reiz manai tantei, vīrs invalīds nomira, bet uz autiņu palika 50% atlaide. Tad nu kādus gadus 8 nepārrakstot varēja braukt pa lēto. Cik naudas pazaudēja tie blēžu kantori aiz savas alkatības neņemos rēķināt, bet pietiekoši.
Vislabāk būs ja griezīsies kantorī kurš pārrauga tos blēžus, neatceros kā sauca, bet agrāk viņi bija Lomonosova ielā 9. Jautaajumus uzdod LTAB lapaa, vinji vispaar atbild. tos blēžus uzrauga asociācija, kurā ir blēžu kantoru valdes locekļi, vai īpašnieki. Smieklīgi Jā... vajadzētu abām būt vienai bonus klasei 14. ja nu vienīgi tie auto nav reģistrēti uz vienu īpašnieku... :) Lomonosova ielā bija valsts kantoris kurš pārrauga apdrošinātājus un nodarbojas ar neapdrošinātiem gadījumiem, tas šķiet bija valsts pakļautībā. Varu kļūdīties, bet der pārbaudīt. ··· OCTA: Bonus – malus klase OCTA ... lasīt visu diskusiju (7 atbildes) »
BTA apdrošināšana (20)
Redz kā,skopais maksā divreiz. Esmu ar BTA ,maksāju gadā nepilnu pussimtu(salīdzinot ar KASKO,kur maksā,ja nemaldos 200 LS).Tika izsists mašīnas aizmugurējais stikls,faktu konstatēju vēlāk.BTA sedz tikai tādos gadījumos,ja ...
Redz kā,skopais maksā divreiz. Esmu ar BTA ,maksāju gadā nepilnu pussimtu(salīdzinot ar KASKO,kur maksā,ja nemaldos 200 LS).Tika izsists mašīnas aizmugurējais stikls,faktu konstatēju vēlāk.BTA sedz tikai tādos gadījumos,ja ...
Otrkaart, ar tavime pussimts latiem vari atslaucities ja notiks kas nopietns.
taa ir maksa par to, ka JA notiks, tad dabuusi adekvaatu atliidziibu!
It kaa pieaugusi sieviete, bet tik duma! :( man,teica,ka mashiina veca...stikls,esot pats izleecis un aidancojis zalumos.:)) Domā, ka apdrošināšanas kantori ir kaut kāda labdarības iestāde, kur visas prēmijas aiziet izmaksās?!
Starp citu viņi arī pelna un pie tam labi.
Nav tādas opcijas pāriet uz KASKO, tas būs tikai papildinājums drošibas sajūtai, bet OCTA būs tāpat jāpērk. A Tu apdrošinies KASKO tajā gadā,kad kaut kas notiek. Atpogā 200Ls un pēc tam noslauc no viņiem n-tos tūkstošus. :) ··· OCTA: BTA apdrošināšana lasīt visu diskusiju (20 atbildes) »
Vēl lētāk ir atrast lētāko variantu un apdrošināt caur lētākā varianta www. :)
Dažreiz, aizejot ar internetā piedāvāto cenu uz kādu apdrošināšanas kantori, var dabūt vēl zemāku cenu. Mēģināts nav zaudēts.
Nē, tur nav lētāk. Vislētāk ir pašam ieiet apdrošinātāju mājas lapās un salīdzināt piedāvājumus..
Vislētāk ir aizbraukt uz CSDD un tur staavvietā apdrošināt. Vienmēr tur kādi 2-3 busiņi staav. Vismaz mans puika vienmēr tur apdrošina.
es pirmoreizi drošināju mašīnu pie BTA (pirms tam pie Baltas), decembrī man viņi piedāvāja tāāāādu cenu, kuru es ar uguni nesameklēju interneta piedāvājumos, - gan lētāk pašam, gan abpolise, un pārējās. es nekad neapstājos pie viena piedāvājuma, - izmaļu cauri visu, ko varu atrast.
··· OCTA: LĒTĀK PAŠAM lasīt visu diskusiju (16 atbildes) »
OCTA iegāde internetā (15)
Obligātā civiltiesiskā apdrosināšana iet uz beigām.Kautkur dzirdēju,ka netā var apdrošināt...vai uz tekošo dienu arī?Reti braucu pēdējā laikā un uz gadu vairs šogad tā kā negribētu.Iedomāju,nebūtu slikti,ja izdomā ...
Obligātā civiltiesiskā apdrosināšana iet uz beigām.Kautkur dzirdēju,ka netā var apdrošināt...vai uz tekošo dienu arī?Reti braucu pēdējā laikā un uz gadu vairs šogad tā kā negribētu.Iedomāju,nebūtu slikti,ja izdomā ...
http://www.abcpolise.lv/info/octa_iegade.html Nu par tekošo dienu maksāt nebūtu prāta darbs,ja nu Tu bagāts tad tā var:)) OCTA buutiibaa ir nelikumiiga jo taa ir tikai mana izveele - riskeet ar tiesas procesu ja uztaisu avaariju vai apdrosinaties. paslaik sanaak ka praatiigie brauceeji apmaksaa paargalvju kljuudas, un leeto auto iipasnieki apmaksaa daargo auto remontus.
es uzprasiju parexam vai vinji ir ar mieru apdrosinaat manu, nevis automasiinas, civiltiesisko atbildiibu. vinji atteicaas.
domaju OCTA nelietot un tiesaaties ar valsti pat liidz eiropas savieniibas tiesai. jaaa, ariii zinu par taadu daripats vai drosinipats... bet vot tagad nevaru atcereeties kaa tiesi bija... Mes tiesi caur to kantori taisijam... Viss bija loti,loti atri un nesapigi... ··· OCTA: OCTA iegāde internetā lasīt visu diskusiju (15 atbildes) »