Kravu nosūtīšana uz Ukrainu
Vai ir kādas idejas kā nedārgi nosūtīt nelielu kravu uz Ukrainu ?Kravas apjoms - līdz 0.25 m3, svars - līdz 60 kg.
Visi redzamākie pārvadātāji piedāvā totālāko sviestu, par tām naudām, kas figurē piedāvājumos, ķīnieši ir gatavi uz Latviju sūtīt veselu konteineru :)
skarbaiskungs (2013-03-11 19:06) Ne jau vienmèr attàlums nosaka izmaksas.. Un ja jau taupìgs, sùti to preci no Kjìnas uz Ukrainu. Tak krietni lètàk sanàks.
piparbecinja (2013-03-11 19:39) ir ir tāda lieta. Ar autopastu vai vilcienu daži sūta, es gan nezinu, vai uz Ukrainu iet šādi satiksmes līdzekļi. Ko piedāvā Latvijas Pasts? Tiem jau lētāk, nekā citiem, šķiet. Neņem plaši pazīstamas transporta firmas (3 burtu kombinācijas), sameklē kādu nepazīstamu, cena arī atšķirsies.
Edg (2013-03-11 21:22)
Pie ķīniešiem ir lēti tāpēc ka jamie meklē tautiešus katrā sūtījuma etapā kuri tad nu to konteineru stiepj uz rokām līdz nākamajam etapam :D:D:D
Bet ja godīgi tad tie lētie konteineri ceļo parasti tā ap trim mēnešiem. Ja gribēsi ar šķībacainajiem pa ātro, būs tikpat cik DHL & Co. Uz Ukrainu vēl papildus ir jārēķinās ka nedēļu stāvēs arī muitā un ir dikti jāuzmanās ar preču nosaukumiem pavadzīmē. Ierakstīsi vienu nevainīgu vārdu - enkoders vai kautko tamlīdzīgu un eksotisku, vai kādu stratēģisku materiālu, nāksies vēl iet uz FSB skaidroties. Tur vismaz valstī ir kārtība un jokus negrib saprast.
typhoo (2013-03-11 23:34)
Jautaajums jau, kas kravaa iekshaa. Ja deklareejams un muitojams, tad jaameklee, kas var aizvest un to arii izveikt.
Citaadi, iespeejams ka ir varianti.
JurisK (2013-03-12 03:06) Man gan nekaada sakara ar autopaarvadaajumiem, bet atminu - senos laikos bija taada iestaade, kas paliidzeeja fuuraam nokomplekteet atpakaljcelja kravas. Kaut kam taadam vajadzeetu buut arii tagad, es pazvaniitos pa lielaakajaam logjistikas kompaanijaam, ne siikpaku piegaadaataajiem(triisburtukombinaacijas). Pamaza taa kravinja, bet zini nu:)
puare (2013-03-12 09:28) Pavisam vienkārš variants - aizteci līdz autoostai kad attiet autobuss uz Tev vajadzīgo pilsētu un sarunā ar šoferiem - viņi pamatā ir diezgan saprotoši !
Maverick (2013-03-12 13:30)
puare - tas būtu tāds "krūmu bizness", man tomēr gribētos, lai visi papīri ir tīri. Tā var aizsūtīt mazdēliņam zeķītes, bet nestādos priekšā, kā autobuss paņems 0.25 m3 , būtībā - kontrabandu. Tāpēc baidos, ka šis variants atkrīt, da i šaubos, vai mums uz ukrainu ir tiešie autobusu reisi.
typho - visas komerckravas ir muitojamas un deklarējamas, un kā jau teicu - nav tas gadījums, kad var iebāzt kabatā. Savukārt lielākā daļa transporta kompāniju, mīl runāt jēdzienos "palete" vai "konteiners", bet ja tava krava ir mazāka, tad naudu vienalga grib kā par minēto vienību :( A man produkcija maza, bet realtīvi dārga.
joens (2013-03-12 14:19) Aero neesi izskatījis? Šis varētu būt tas gadījums, kad izdevīgi.
piparbecinja (2013-03-12 22:52) nav tiesa, Mavrik, ļoti bieži kravas nav uz paletēm, un kravu tad attiecīgi aprēķina pēc svara un izmēriem.