par Čaka ielu ...
skatos, atjaunotā Čaka iela jau sapurgāta ar velojoslām ! Vai tiešām pedāļu minējiem augoņi vienā vietā, ka nevar mīties pa paralēlo, blakus esošo Kr. Barona ielu, kā tas jau darīts līdz šim !!Capsa 1 6 lai taču brauc! Tā viņu izpratnē ir svaiga gaisa elpošana:) 2020-11-11 20:05
LaskovijMerzavec 12 Nu i viss, tā iela ir sapurgāta, jo pie tik daudz sabiedriskā, praktiski vairs nav izbraucama...šovakar jau tur visi stāvēja un uzpriekšu nekustēja... 2020-11-11 20:10
Vilkabele 2 5 Ne jau pedēļu minēji pie vainas, ne jau tie lēmumus pieņem. Deputātu kungi varēja vēl Valdemāra ielā ieprojektēt velo. Būtu līdzvērtīga ideja. Bet stipri šaubos, vai vispār ir kāds nopietns pētījums par noslodzēm un iecienītajiem maršrutiem. Nav jau jēga veidot velo celiņus, pa kuriem neviens nebrauc. 2020-11-11 20:53
Chris1986 4 Nezinu neko teikt - mūsu pilsētiņa nau tādaas Čaka ielas 2020-11-11 21:09
mitava 3 2 Šodien atjaunoja joslu krāsojumu, tādēļ sastrēgumi. ar velojoslu nekāda tur sakara. 2020-11-11 21:24
edding 1 1 Manā štatā arī nav Čaka ielas. Kalpaka, Zābera ir, Čaka nav. Salenieka kungam būs jāierosina kādu no ielām nosaukt. 2020-11-11 22:07
jzars 3 Varbūt taisam referendumu, lai pie reizes ierīko kanālu laivām-būs patīkamāk pārvietoties? Pa gājēju ietvēm var braukt arī mašinas, velosipēdiem arī papildus divas auto joslas. Rīgā ´ZELTA"iela kurai remonts gadiem nebeidzas. 2020-11-11 23:38
Peleks 3 4 to pašu var par vadītājiem teikt, pārdod savus 4 ratus, nopērc 2 un minies bēdu nezinādams, pei viena i naudu ietaupīsi, i veselību uzlabosi + mega ekstra - nemaksāsi vairs mega milzīgos nodokļus šai nīstajai valstij. 2020-11-11 23:41
av2
8
Jaa, man arii nav taada ielas, bet probleemas tiessi tadas passas. Visaas malaas saak ziimeet velo joslas, lai tie aptaureetie var lidot . Neko sliktu nevaru teikt, ja velobrauceejs ir normaals, ieveero satiksmes noteikumus, kaa tam butu jaabuut, bet iespaids ir , ka lielaaka dalla vinni ir vienkaarssi debiili pasnavnieki. No 10 vellikiem pa tumsso dienas laiku, labi , ka 2-3 ir kautkaadas gaismas. Un tas ka , kaa likums ir jamauc pie sarkanaa, taa jau laikam vinniem goda lieta ? Un taas gaismas , ja ir, veel vinnupraat , dod vinniem kautkaadas privileeggijas , ibj, KOPIIGAA SATIKSMEE. Esmu redzejis jau neskaitaamas velo avaarijas, kur taadi lidotaji mauc , galvu nepacellot, kameer otraa tada passa idiotaa iekssaa.
Karoche , nesaku, ka visiem lielpilseetaa buutu jaarulee ar saviem autinniem, driizaak koplietossanas autinniem, sabiedrisko transportu, bet kameer nesaaks nopietni ciiniities pret to debiilo velobrauceeju seergu, buus tik daudz "jautriibas/ salauztu kaulu "....:((
Pieziime, es arii braucu reizeem ar velluku, un arii ar moci. Taa kaa nesaakiet te riet. Velluka tiesiibas reaali bija jaamaacaas......tajos manos 12 gadinnos, un jaanoliek eksaamens. Un ticiet man, ka ssodien , braucot ar velluku, lloti labi apzinos, ka ja uzvediissos uz koplietossans ielas, kaa kaads idiots, kauli ta luuziis man, labaakajaa gadiijumaa. Kaa krievi saka, perejeggit, *uj zamekkit.
Jaa, un Riigaa...tajaas nu muusdienaam tomeer ssaurajaas ielaas, veel pieziimeet velo joslas ? Praatinn naac maajaas. Labaak ta visaapr no 10 ielaam vienu uztaisa par velo ielu visaa platumaa, lai tad tur velobrauceeji daraas, kaa vinniem patiik.
2020-11-11 23:58
siikaa16 1 4 Ja nepatīk velo joslas var taču braukt pa Brīvības ielu. Sen senos laikos uz tās ielas pat tramvajam bija vieta. 2020-11-12 02:13
Vaukskis 1 1 Vispār es klusībā cerēju, ka arī A.Čaka ielā būs velojosla(-s), lai drošāk varētu nokļūt mājās vai kur nu vajag/gribās, bet no iepriekšējās informācijas sakarā ar remontu biju sapratis, ka tur tomēr tādas nebūs. Šodien, nu jau, respektīvi, vakar, man bija patīkams pārsteigums redzēt, ka ne tikai viena, bet pat divas jaunas joslas vienā no galvenajām ielām parādījušās! Pie sevis nopriecājos- šobrīd izskatās ļoti glīti, taču kā tur kopējā plūsmā viena mašīna var apdzīt citu un apbraukt sabiedrisko transportu, it īpaši pieturvietās, ja atlikusi tikai viena braukšanas josla katrā virzienā, es gan nespēju iedomāties! Labi, ka nebraucu ar mašīnu, jābūt izmanīgam.. . 2020-11-12 07:03
Jason 3 Mani vairāk tracina, ka tie velosipēdisti joņo pa ietvēm (īpaši, ja tas notiek uz tiltiem). No turienes gan viņi ir jāaizvāc - ar velojoslām uz ielām vai bez. 2020-11-12 10:29
Ljekainiitis 5 Tā jau saka, ka pie 90 % pasaules problēmu vainīgi ž@di un velosipēdisti ... :) 2020-11-12 10:42
jotuns
3
2
Tak aizmirstiet domu, ka ar personisko auto varēs braukt cauri Rīgas centram. Ok, labojums - varēs, bet tas būs extra dārgi ;)
Ir virkne progresīvākas alternatīvas sākot no skūteriem, velo līdz sabiedriskajam. Takši vēl kādu laiku varēs, pēc tam tikai autonomās bezvadītāju mašīnas. Tas, protams, arī būs dārgi un pārsvarā domāts cilvēkiem, kas fiziski nespēj izmantot citus transportlīdzekļus.
Vispār jau sāciet pierast, ka personiskā automašīna būs jahtas statusā ;) Visi izmantos autonomos takšus. Padārgi, toties ērti un efektīvi.
2020-11-12 11:37
JurisK 1 jotunam varētu piekrist tik vienā - tik labi kā dzīvojam pašlaik, vairs nedzīvosim nekad! Pirms gadiem 10 bija vēl labāk, lielāka personīgā brīvība, kas pašlaik ir krietni samazinājusies ar visādām stulbām datu regulām un personu aizsardzībai domātiem likumiem. Bet tas viss tikai ierobežo. Un jūs te par kaut kādu strīpu uz asfalta! 2020-11-12 16:26
gobis
1
2
A.Čaka ielai Rīgas infrastruktūrā ir stratēģiska nozīme.
Un satiksme ir jāorganizē 4 - joslās !!!
2020-11-12 18:14
LaskovijMerzavec
1
1
Ojā, kā reizi visas Čaka ielas garumā - divi riteņbraucēji. Ziemā vispār tādu ir maz, bet ielas sašurinātas tāpat paliek.
Sajūta, ka autobraucēji ir kkādi izvirtuļi, pervesuļi, kurus tagad jānīdē āŗa.
2020-11-12 18:44
brazdaikis ...gaidam, kad sāks čīkstēt helikopteru īpašnieki, ka nav kur Rīgas centrā ērti aparātu nosēdināt, kur vēlas....aiziet kādu steiku uzēst(kad varēs)...uz tejāteri(kad varēs)....kādu neLielveikala bjutiku apmeklēt...:) 2020-11-12 19:03
rokons
1
Viss nav tik vienkārši. Katrs var braukt ar ko grib, tikai realitāte ir tāda, Rīgā Lāčplēša ielu sazīmēja, tik nesavāca statistiku cik pa katru joslu stundas laikā izbrauc dažādi transporta līdzekļi. Te uz vienu pārvietojošos personu laika vienībā vellisti zaudē.
Un otra lieta patiesi ir augstāk pieminētā braukšanas kultūra.
Veicot labo pagriezienu, ja blakus ir vello josla, risks autovadītājam ir nepamanīt izcilu trekistu, jo auto jau drusku iegriezies, lai gājējus palaistu, bet tad vellobulta nozibsnī gar auto purnu, jo vellistam tak josla paredzēta.
Joslas vajag, bet prātu lietot tās veidojot - arī.
2020-11-12 19:49
Bazhix Čaka ielā pēc standartiem tik 2 sanāk. Un tā bija arī līdz šim. Tagad ar šitām joslām sabojāja bezmaksas stāvietas Čaka ielā :) 2020-11-12 21:12
Sigvarts
Nav labi! Un tomēr ...
Čaka ielu, lai arī kā gribētu, nevar izplest platāku. Kāda ir tāda ir. Var tajā ielā ielikt četras joslas pa divām katrā virzienā, un...
nākamās atbildes
Atbildes 1 līdz 20 (kopā 25) | nākamās >> |