RailBaltiс.
Сieniijamie pasazhieri! Kaadas Juusu prognozes?siikaa16 5 Uzbūvēs, bet cik tas maksās.... 2024-06-11 23:11
av2 5 8 Buss pat lloti ok.Valstis, kur ir tas aatrgaitas baanis, ir baigi forssi, aatri, eerti. Llopeneem gan business nokritiisies. 2024-06-12 00:19
Pavedinataaja 2 Gudro galvu stila sāk bet nav skaidrības par finanšu līdzekļiem 2024-06-12 00:19
Chris1986 2 4 Man līdz tam vismaz 200 km - pilnīgs po - var mierīgi nemaz nebūvēt 2024-06-12 00:22
sandra111 4 6 priecajos par notiekoso,,,paraziti uzdzivo un zog nekautrejoties. BET energijas un frekvences mainas,,,;)))))))))))))))))))))))))) 2024-06-12 06:39
sinderella
3
Būs. Nāks ilgi un dārgi.
Mums pārāk bieži personāži pie kopgalda mainās.
2024-06-12 06:51
CoCoSan
8
14
Man gribētos, lai būtu.
Par dienvidu tilta un monstra bibliotēkas izmaksām visi sen jau kā aizmirsuši, aizmirsīs arī railbaltika izmaksas.
2024-06-12 07:06
Emma45
6
9
Gan jau, ka uzbūvēs, jo dažiem simtiem izpaliktu peļņa. Latvijas iedzīvotājiem galīgi nevajadzīgs tēriņš, jo paskataties, kur atrodas Berlīne. Kas tur brauks, tie daži kuri līdz šim ar atlaižu biļetēm brauc iepirkties? Ja AB vairs atlaides nedos, varbūt. Strādājošie dzīvo un strādā pārsvarā bijušajās VFR pilsētās un tas ir tālu no Berlīnes.
Manuprāt miskastē izmesti miljonu miljoni. Padomājiet, kā tos varēja investēt Latvijai noderīgās lietās. Tagad nekā, tikai reizi dienā 1 vilciens ātri izbrauks caur valsti. Un vienmēr būs-"nav naudas, RB aprija".
2024-06-12 08:40
Sigvarts60
6
3
Dzelzceļu nebūvē ne desmit, ne divdesmit gadiem. Tas ir paredzēts vismaz simt gadu lietošanai, un pasažieru pārvadājums ir sīka vienība, galvenais ir kravas.
Šo projektu Rīga ar saviem untumiem, noteikti pietura lidostā un otra centrālajā stacijā, ir sacūkojusi līdz absurdam. Varbūt lētāk būtu lidostu pārcelt uz Salaspili nekā izvilkt dzelzceļa trasi cauri visai Rīgai. Ja tas vilciens veselu stundu vai pat ilgāk ar divām pieturām vilksies cauri Rīgai, tad tas vairs nebūs nekāds ātrvilciens.
2024-06-12 09:33
DanaL
12
8
Interesanti, vai tādi paši negatīvi priekšstati bija arī tad, kad pirms 100 un vairāk gadiem būvēja lielās būves - ceļus, ēkas, tiltus utt. Lietojam vēl tagad un lietos pēc mums.
Kāpēc gan mums neparūpēties par pēcnācējiem.
Atšķirībā no citiem grandiozajiem projektiem - bibliotēkas, koncertzālēm u.c., kuru izmaksas, rēķinot uz apmeklētāju un citu noslodzi, ir grandiozas un nepamatotas, šis ir pavisam cits objekts.
Emmiņai, traceram un citām tantiņām un onkuliņiem - pasažieru pārvadājumi pa dzelzceļu ir niecīgi, salīdzinot ar kravu pārvadājumiem. Bez tam, ja jūs neuztrauc, ka pat jūsu dienišķais banāns kļūs lētāks, tad vismaz gaiss jums pie deguna, dēļ kravas auto skaita samazināšanās, kļūs bišķi tīrāks.
2024-06-12 09:53
Drole
3
2
Auksts. Sponsoriem neruup ne Berliines banaani, ne perifeerie pasazhieri. Vieniigais iemesls gaazei griidaa ir militaaraa logjistika.
https://www.globsec.org/what-we-do/commentaries/missing-link-railway-infrastructure-baltic-states-an
d-its-defence-related
2024-06-12 10:05
Maybex
3
9
Man patiktu RaiBaltic, ja vien man un maniem bērniem "līdz septītajam augumam" nebūtu par to jāmaksā. Bet būs. UN lūk, kur galvenās lietas, kas īsti nerullē. Projekts nav aprēķināts korekti un tam netiek veikta pietiekama uzraudzība, līdz ar to reālās izmaksas daudz reižu pārsniegs saskaņotās un plānotās izmaksas, kas jau tāpat bija visai augstas. Otra lieta ir uzturēšana. Jebkura infrastruktūra ir jāuztur. Kā mums, Ltvijā, ar to iet, zināsiet paši. Lētāks nekas šai sakarā nekļūs, jo Rail Baltic nebūs pietiekami noslogots. pat ne tik, lai nosegtu izmaksas. Kur tad ir tās kravas, kuras mēs tā vizināsim šurp un turp? Atveriet acis un nolaidieties uz zemes. Mums būs jāpiemaksā pie šīs " heveres" uzturēšanu visu savu dzīvi.
Jā, iespējams, kādam/kādiem šis būs ērts pārvietošanās un transportēšanas veids. Vai viņi spēs noslogot projektu tik, lai nosedz uzturēšanas izmaksas, par šo es krietni šaubos.
2024-06-12 11:23
Vaukskis 3 6 Mazāk no mums un citiem to piedzīvos, arī tiem, kuriem komfortabla dzelzceļa izbūve būtu pamudinājums beidzot izkustēties no vietas un pavizināties līdz Rietumiem..!🥹 Jo zinu cilvēkus, kuri nekad nav lidojuši ar lidmašīnu, jo bail lidot, ar autobusu tik tālu šķiet neērti un trūkst uzņēmības, bet vilciens, kur var arī izkustēties no vietas brauciena laikā un ir vairāk vietas kājām būtu pamudinājums kaut kur aizbraukt.. . Daudzi to nesapratīs, bet ne tuvu ne visiem izbraukšana ārpus Latvijas nav nekas īpašs, pat ikdiena! 2024-06-12 11:24
Chris1986 1 7 Njā, aizbraukt uz Berlīnes tagadējiem pamatiedzīvotājiem paskatīties - lai dies nogrābstās! :D 2024-06-12 11:43
Emma45
3
11
Man arī gribas zināt par kravām, kuras tiks vestas no LV uz DE? Vai otrādi. Krievija un Baltkrievija vairs nav, tad kas par kravām?
Otrs, kāpēc pēkšņi 4 x pacelta cena? Kuras izmaksas pēkšņi palikušas 4 x dārgākas, darbaspēks vai materiāli?
"Varbūt lētāk būtu lidostu pārcelt uz Salaspili ..."- varbūt to jau projektējot vajadzēja pārdomāt?
Bet štrunts,ka valsts jau esot tuvu bankrotam, kas mums tādiem bagātniekiem ir trūkstošie 19 miljardi, aizņemsimies, gan jau nākamās 3 paaudzes kaut kā atdos.
Nav Latvijā saimnieka,valsti vada idioti un tauta kā jēri visam piekrīt.
2024-06-12 12:47
Drole
2
4
Ko vediis, ko vediis... Leopardus vediis!
Un vispaar, zemniekiem jaatur mutes, kad kungi piiraagu dala.
https://ecamaastricht.org/blueandyellow-zoomingin/hidden-tracks-rail-baltica-and-the-suwaki-gap
2024-06-12 12:58
TikaiTu
3
8
9:53 Dana, Tu vispār kautko zini par kravu pārvadājumiem? Dzīvoju dzelzceļa līnijas Lietuva- Rīga, Ventspils, Liepāja -Riga tuvumā un zinu cik bieži iet kravinieki. Vidēji - daži sastāvi nedēļā. Agrāk,kad bija sadarbība ar Krieviju,tad gan kustība bija intensīva.
Uz darbu braucu ar vilcienu un labi redzu kā rit darbi. Ir periodi,kad būvē redzami uz vienas rokas pirkstiem saskaitāmi strādnieki kuri laiski kustas,ir periodi,kad viņu ir daudz un var redzēt,ka darbs notiek. Kamēr šo uzbūvēs tikmēr jau no otra gala šī mega būve sāks sabrukt. Akurat kā jaunā bibliotēka,kurai jau defekti lien ārā.
2024-06-12 13:36
DanaL 4 6 TikaiTu, tieši to arī zinu, ka esošās dzelzceļa līnijas derīgas tikai pērvadājumiem ar Krieviju, jo Eiropā ir pavisam citi sliežu ceļa izmēri. Tāpēc kravu pārvadājumiem citos virzienos izmanto auto. 2024-06-12 13:54
Bazhix
1
9
Infrastruktūras būves IR nepieciešamas un bija nepieciešamas 30 gadus atpakaļ. Un ir diezgan vienalga, vai šobrīd mēs ko ražojam vai nē, jo kamēr nebūs iespēja ātri piegādāt izejvielas un aizgādāt prom produkciju, tikmēr neviens šeit neko neieguldīs.
Mēs, protams, varam spiest uz pakalpojumiem, bet ar tik tupiem cilvēkiem arī tas nebūs ātrs ceļš uz izaugsmi..
2024-06-12 13:59
Salsss 1 2 vislabākais komentārs bija - paskatieties, kur ir Berlīne :D 2024-06-12 14:09
daris Kamēr būs iespēja nepamatoti ,nevis strādājot pelnīt ,bet kāst naudu no valsts tikmēr būs šādas globālās būves kurām izmaksas iz izzīstas no pirksta . nākamās atbildes
Atbildes 1 līdz 20 (kopā 55) | nākamās >> |