RailBaltiс.

Сieniijamie pasazhieri! Kaadas Juusu prognozes?

daris      Kamēr būs iespēja nepamatoti ,nevis strādājot pelnīt ,bet kāst naudu no valsts tikmēr būs šādas globālās būves kurām izmaksas iz izzīstas no pirksta . 2024-06-12 16:32

Chris1986      Jā, tā piekrītu - tā jau galīgi nav, ka kravas vilcieniem nebūtu, ko vest no Tallinas uz Berlīni! Te jau minēja piemēru - leopardi - ļoti laba doma! Vēl tak Tallinā ir slavenais liķieris Vana Tallinn, to var vest. Vēl padomju laikos tur ražoja Kalev kožgumijas. Tā, ka nevajag celt paniku - ko vest ir!! 2024-06-12 18:20

DanaL      jā, Kriksi, tie kravas furgonu tūkstoši, kas ik dienu kursē pa Latvijas ceļiem, pārvadā košļenes. Uzminēji! 2024-06-12 19:36

Sigvarts60      Tas kravas vilciens var vest arī tās fūres, kas Tallinas ostā brauc nost no prāmjiem un ar tām tagad ir pilna Tallinas šoseja. Uzbrauks uz platformas un ar ātrumu ... nezinu, 200km/h kravas vilcieniem laikam nav, bet ar 90km/h arī nevilksies, aidā līdz Berlīnei vai jebkurai citai vietai Eiropā bez apstāšanās. 2024-06-12 21:29

Emma45      Gribētos redzēt garumgaro kravas vilciena sastāvu/ pilnu ar Vana Tallin vai Latvijas baļķiem, joņojošu ar ātrumu 300 km/h. Pudeles gan jau lidos uz visām pusēm un baļķēni arī.
Sliežu platumu novērš mainot riteņus. Paceļ vagonu, čik-čik i maļčik.
Zelta tiltu izmanto ļoti daudzi, dārgo bibliotēku gan dienā labi ja 20 cilvēki.
Nevienam nebūtu iebildumu pret plašu koncertzāli, ko izmantotu gandrīz visi LV iedzīvotāji, varētu aicināt pasaulslavemus māksliniekus un skatīties brauktu no kaimiņvalstīm, atmaksātos, nebūtu iebildumu pret autobāni Tallina_Rīga- Viļņa, arī to daudzi izmantotu. Ātrvilcienu izmantos %tuāli ļoti maz Latvijas iedzīvotāju. Cerams- starpību jūtat. Bet ko te velti runāt, pie mums tik daudz aitu, kuras var cirp un cirpt, viņas vēl sajūsmā blēs.
2024-06-12 23:14

av2      A kas par probleemu, ka iet uz Berliini? Maneejie, kas dziivo Vaacija, reizeem tiessam ar autinnu brauc uz Berliini, un no taas lido kur nu kam vajag, arii uz Latviju.Buutu aatrvilciens, noteikti brauktu ar to.
Man jau sskkiet, ka lielakie kritizeetaaji sseit ir cilveeki, kas nekad nav izmantojussi komfotablu aatrvilcienu. Llopenes nestaav ne tuvu. Protams, taa buus tikai viena liinija, a vajadzeetu vairaaks, arii uz citaam pilseetaam.
2024-06-13 00:50

lailux7      Eiropas ambīcijas. Mūsu budžets varētu nepiedalīties izmaksās, tik un tā to koridoru būvētu. Bet Latvija ir nobalsojusi par. Acīmredzot ir arī patriotu centieni šo gadījumu izmantot, lai pie viena dabūtu vilcienu uz lidostu. No pasažieru viedokļa, domājams, lidostas sasniedzamību novērtētu leišos un igauņos. Bet galvenais taču ir kravas. Multimodālie konteineri ar jebko, bez ratiņu pārskrūvēšanas.

Nepatīk izrādīt gudrību uz citu rēķina, bet tiešām jābrīnās, cik daudzi šejienieši iedomājas, ka no Berlīnes tālāk būs jāiet kājām vai ka pa ceļam ārā nelaidīs. Tas ir Eiropas tīkls. TEN. Latvija ir tajā noķerta sen.
2024-06-13 02:47

dabasmiilis      Uz Vāciju vedīs pēdējos baļķus, bet atpakaļ pilnus vagonus ar tālu zemju iezemiešiem, teleportēs uz šejieni savus welkomizētos pilsoņus!
Vai pēc savienības beigām joprojām tas rails būs mums noderīgs?
2024-06-13 05:12

TikaiTu      18:41 Tad sāc ar sevi! Cik naudas no savas algas esi gatavs katru mēnesi pārskaitīt valsts kasē? Necik? Nu tad nav ko te ar demagoģiju nodarboties! 2024-06-13 19:20

jozolsen      Zīda ceļa atzars jau aizmirsies.. Baltkrivi gan paspēja sabūvēties.. 2024-06-13 19:49

Chris1986      Emma45 taisnība, bet tikai daļēji. Tagad AI atbrīvos nenormāli daudz darba vietu. Cilvēki, kā jau jūga lopiņi, bez darba nemāk dzīvot un darīs sev galu. Bet te lūk reālas darba vietas. Katrs varēs turēt katrā rokā pa VanTallinn pudelei, lai nesaplīst, kravas expresim drāzoties ar 300 km/h no Tallinas uz Berlīni. Un visi apmierināti 2024-06-13 21:20

Floriana      0 variants! 2024-06-13 21:32

rokons      Varētu daudz ko rakstīt, bet neviens to tāpat neizlasīs, tāpēc:
- dzelzceļam Austrumu- Rietumu koridors ir praktiski slēdzies, un, manuprāt, vismaz uz gadiem 30-50.
- ziemeļu-dienvidu virziena lielā iespēja - autofurgonu pārcelšana uz sliedēm ( Austrijas - Itālijas pieredze)
- pasažieriem braucienos līdz 300 km dzelzceļš ir viskomfortablākais un ekonomiski izdevīgākais ( Francijā - Parīze - Avinjona < 3 st)

Un beidzot - elektrovilkme krasi samazina kaitīgos izmešus, un problēmas ar litija jonu akumulatoru utilizāciju
2024-06-13 22:33

Snowagain      Rail Baltic - miris projekts jau uz papīra. Nekad neatpirksies, jo šeit nav tādu ražotņu, kas spētu noslogot šo līniju ar kravām. Pasažieru pārvadājumi starp četrām pilsētām ar kopējo iedzīvotāju skaitu 1.5 mio, fūres uzdzīt uz sliedēm - nesmīdiniet manu kaķi! Tas ir pats neekonomiskākais pasākums kāds vien ir iespējams. Nez kāpēc pat bagātā Šveice, Vācija, kurām ir izcils dzelzceļa tīkls, tā nedara. Caur LV ir nieka 195 km (Ainaži - Grenctāle), Rail Boltics ir jāsūta uz utilizāciju, tā vietā ir jābūvē ātrgaitas (vismaz pa divām joslām katrā virzienā) šoseja no Ainažiem uz Grenctāli. Leiši tūlīt būs pabeiguši autobāņa posmu Kauņa - LT/PL robeža, tur ar satiksmi viss būs kārtībā.
Pa lielam EE Rail Boltics igauņiem vienkārši nav aktuāls, jo viņiem ir Tallina, (perspektīvā Pērnava un Virtsu) ar ostām un prāmju satiksmi. Kāpēc brauc ar fūrēm no Tallinas? Jo tā ir ekonomiski pamatotāk (lētāk) gan naudas, gan patērētā laika ziņā. Nākošais pēc izdevīguma ir jūras transports, pēc tam tikai dzelzceļš.
2024-06-14 11:10

Drole      >> 11:10
Autobaanji bez tiltiem neatbilst nato standartiem!

"A typical German tank transporter would be the SLT 50 “Elefant” – powered by a 734 horsepower Deutz diesel, this monster (in its newest 50-3 variant) can transport a Leopard 2 MBT. The semi-trailer can carry up to 52 tons and the maximum speed of this vehicle is 65 km/h."

https://armoredwarfare.com/en/news/general/transporting-tanks


https://www.globsec.org/what-we-do/commentaries/missing-link-railway-infrastructure-baltic-states-an
d-its-defence-related

https://ecamaastricht.org/blueandyellow-zoomingin/hidden-tracks-rail-baltica-and-the-suwaki-gap
2024-06-14 11:36

CoCoSan      Mhm. Skaisti. "tā vietā ir jābūvē ātrgaitas (vismaz pa divām joslām katrā virzienā) šoseja no Ainažiem uz Grenctāli. "

Un cik tAs maksās? Atpirkt atkal jaunas zemes un asfaltu uzprojektēt un uzbūvēt?
Gudri tirst nav malku skaldīt.
2024-06-14 11:38

Snowagain      11:38
Stipri lētāk, jo ir jāizbūvē divas papildus joslas blakus esošajām, Baltezeru, tiltu pār Gauju un Rīgas HES neaiztiekam, tos nedaudz kilometrus visi mierīgi piecietīs vienā joslā. Nebūs jāpērk paši vilcieni, nebūs tik liela ikgadējā uzturēšanas maksa. Nebūs jābūvē vietējās dzelzceļa stacijas, autobuss apstājas pie jebkura sētas staba. Autobāni uzbūvēt ir arī ātrāk.
"uzprojektēt un uzbūvēt" - tā kā gatava projekta Rail Baltic vēl nav, tad ir pilnīgs POH, ko projektēt.
P.S. Ko senāk pateica par Rīga - Ērgļi un Skulte - Rūjiena(Pērnava) dzelzceļu? Nerentabls! Tāpēc nojauca.
Tad kāpēc tagad visi domā, ka būs savādāk??? Nekas jau šeit nav mainījies! Nē ir gan mainījies! Ir samazinājies cilvēku skaits.
2024-06-14 12:09

CoCoSan      12:09, un ko darīsim ar jAu iztērēto naudu? 2024-06-14 12:54

Siirups      Man patīk, ka informāciju par Rail Baltic zin tikai ierobežots cilvēku loks(tie, kas šobrīd realizē šo projektu arī nezin), kamēr pārējā sabiedrība aizņemta ar spriedelējumiem un pārdomām par būvniecības procesu un organizatoriskām problēmām.
Jūs tur neko nevarat mainīt, beidziet sevi iznīcināt, iedziļinoties šajā murgā.
2024-06-14 18:32

Līdzīgi jautājumi
Uzdot jautājumu
Kontakti: info@jautajums.lv | Lietošanas noteikumi
jautajums.lv sadarbojas ar iepazīšanās portālu oHo.lv.
© 2010
Lietojam sīkfailus, lai personalizētu saturu un reklāmas. Sapratu