RailBaltiс.

Сieniijamie pasazhieri! Kaadas Juusu prognozes?

Emma45      RB atbalstītājiem/ un vispār mūsu valdības kvēlajiem piektitējiem/ iesaku ieklausīties L.Vaikules viedoklī pašās intervijas beigās. Vai viņai nav taisnība?
https://www.youtube.com/watch?v=DUHZ6NG2UMk
2024-06-14 18:56

Chris1986      Nu, skaidrs, ka nerenatabs, bet tas tak nav par mūsu naudu! Eiropa dod, tai naudas nav kur likt, tad pēc principa - "par Jūsu naudu, jebkuru kaprīzi" :D 2024-06-14 19:06

rokons      Viens koments par salīdzinājumu auto - dzelzceļš.
Auto ceļi ari nekad neatmaksājas. Maksā par ceļa izmantošanu Ceļu nodokli caur degvielu. Latvijā pats auto nodoklis ir vairāk īpašuma nodoklis, jo maksā par auto tipu un dzinēja tilpumu.
Ja piepildīsies prognoze par RB veiktspēju, 2 st Tallina- Rīga nekādi ar auto nav paveicams. Jau minēju Francijas pieredzi, arī Vācijā braukt no Berlīnes uz Hamburgu ar vilcienu ir ērtāk un ātrāk. Arī drošāk
2024-06-14 20:03

Snowagain      Chris1986 viedoklis
Nu, skaidrs, ka nerenatabs, bet tas tak nav par mūsu naudu! Eiropa dod, tai naudas nav kur likt, tad pēc principa - "par Jūsu naudu, jebkuru kaprīzi" :D.
Chris, tur jau ir tas āķis, ka pašfinansējums šim brīnumam būs sākot no 6 miljardiem, eiropa visu piķi nedod un nedos .
rokons viedoklis
Iespējams, ka autoceļi arī neatpērkas, bet autoceļiem ir stipri plašākas pielietojuma iespējas.
2h Rīga - Tallina ar auto pie tagadējiem apstakļiem nav iespējams, piekrītu. Bet ir viens bet!!! Laiku, kas tiek patērēts ceļā uz/no dzelzceļa stacijām neesat ierēķinājis, tā kā vēl vismaz +1h pie ceļa laika. Tātad kopā 3h ar nelielu "asti".
Autobānis Rīga - Tallina (310km) ar ātrumu 120km/h ir ~2h 40 min + vēl pamīdīšanās pa korķiem, kopā būs aptuveni tās pašas 3h ar nelielu asti. Neredzu jēgu šādam pasākumam.
Piekrītu par vilcieniem Eiropā, es arī tur viņus izmantoju, bet tikai tad, ja esmu viens. Ja vēl ir otrs, tad īrēt a/m ir izdevīgāk, nekā braukt ar vilcienu. Laika ziņā viens un tas pats. Ok ICE ir ātrāks par automašīnu, bet viss laika ietaupījums pazūd, kad ar sabiedrisko brauc no dzelzceļa stacijas līdz galamērķim.
CoCoSan viedoklis 12:09 "un ko darīsim ar jAu iztērēto naudu?".
Ir reizes, kad "nolekt" no pasākuma un norakstīt visu izdarīto zaudējumos, ir lētāk, kā turpināt. Rail Baltic ir no šiem gadījumiem, nu būsim reāli un skatīsimies patiesībai acīs.
Un Latvijā šāds gadījums nebūtu pirmais - ir tilts uz nekurieni pie Ķīpsalas, kas beidzas virs Daugavgrīvas ielas.
Rail Baltic staciju lidostā varētu pārbūvēt par daudzstāvu autostāvvietu, Rigas dzelzceļa staciju, pieņemsim, par vaska figūru muzeju. Varētu tur ielikt lidotāja, pianista, lācīša un tamlīdzīgu latvisko eposu varoņu tēlus.
2024-06-17 15:57

Snowagain      Plika matemātika. Runā, ka 1km autoceļa maksā 1 miljonu. Labi, pieiesim tīri latviskā stilā (lai sanāk visiem otkatiem) 1km - 7.5 mio. 200 km ceļa - 1.5 miljardi. Nu kāds vēl te dzelzceļš, ja skatās tīri no ekonomiskā pamatojuma. Autobānis ir ekonomiski un saimnieciski pamatotāks pat bez eiropas līdzfinansējuma. Un arī atrāk uzbūvējams, jo nebūs jāveic ģeoloģija, tikai blakus jāuzber pacēlums vai jānovāc esošā grunts tagadējam ceļam, nebūs jābūvē nepieciešamie pievadceļi dzelzceļa trases izbūvei u.t.t. 2024-06-17 16:10

rokons      Dzelzceļa stacijas ir pilsētas centrā, parasti ar labiem sabiedriskā transporta savienojumiem, kas autobraucējam nav pieejami. Pie kam - autoceļa uzbūve ir dārgāka par dzelzceļu, un uzturēšana arī.
RB problēma patiesi pastāv, un laikam pārāk ambiciozi ir mērķi, bet Latvijas dienvidpusē ieviešot P&R sistēmu, krietni samazinātos piesārņojums.
Tas attiecas arī uz braucienu piem. Tallina - Rīga
2024-06-17 20:51

Chris1986      rokons, piesārņojums būtiski samazinātos tikai tad, ja aizliegtu indiviālo autotransportu. Pārējais tikai matu skaldīšana 2024-06-17 21:41

Emma45      Nu jau arvien biežāk var redzēt, ka tauta sāk saprast, ka nabagiem tas reils nav pa kabatai. Protams, būs tādas danas-lapstas, kuras bļaus, kaut pēdējās bikses novilkšu, bet dzelzceļu uzbūvēsim. Bet tas tikai līdz momentam, kad bikses reāli būs jānovelk. Kamēr pašai kontā kādi 80 k, tikmēr vēl var tēlot bagāto, kad tie pārvērtīsies par papīrīšiem, būs grūti.
/PS. pametu tēmu, lai meitenēm nav garlaicīgi, citādi baigais panīkums bez manīm/
2024-06-18 10:39

Saulite_Andris      tas projets nav finansalai ieguvumu radīšanai --- vnk militaristu ideja a vajag stratēģisu trasi Ziemeļu Dienvidu virzienā gar NATO un KF robežu --aptuveni ----- nebūs ne ravu ne pašažieru --- tupa militaristu iegriba manevriem --visas dzelzceļjīnijas austrumu -rietumu virzienā --- debilie rietumniei aramanevriem gatavojas------- ja būs ļembasts realu trasi eiropas šliežu plATUMĀ UZBŪVĒS DAŽOS MĒNEŠOS --MIERA LAIKOS NEKAD JO TĀDU MIERALAIAOS NEVAJAG NEVIENAM--- rEZULTĀTĀ ODFOLTRIECIENU PA VARŠAVU VAJAG--UN NEBŪS EIROPAS PLATUMA SLIEŽU IZEJAS PUNKTA --SMIRDOŠI POĻI TE NEIOEBRAUS--UTAINI VĀCUEŠI ĀRĪ == JA NELĪDZĒS TAQD ODOLTRIECIENU PA VIĻŅU --LQAI DEBOLI LEIŠI NEBRAUTU UZ ŠOPUSI ----- UN MAZU ODOLTRIECIENU PA TALLINU --- UN NAV RAIL BALTICA --- TĀ KA LV MIERĪGI VAR NEKO NEBŪVĒT---- TALLINA VARŠAVA UN VIĻŅA NETIS NOSVILINĀTAS ODOLLIESMĀ JA OHUJEVŠIE LATVIJIEŠI NEKO NEUZBŪVĒS ----LAI ZOG--- MAN DAŽI BAGĀTI LATVIEŠI BLAKUS TIKAI PAR SVĒTĪBU --- ---irracionālā pretkrieviskkā naidā ohujevšie nabagi gan ir ļaunums kuru nāsies barbariski iznīcināt ......neškirojot apšaujot no ložmetējiem ---- kautkšātā izskatās nāotne.... 2024-06-18 15:05

Snowagain      rokons 20:51
Dzelzceļa stacijas ir pilsētas centrā, parasti ar labiem sabiedriskā transporta savienojumiem, kas autobraucējam nav pieejami. Piekrītu, ka Dzelzceļa stacijas ir centrā ar sabtransa svienojumiem, tik autobraucējam tie sabtransa savienojumi nav aktuāli, viņš ar automašīnu izbrauc no galamērķa un aizbrauc līdz galamērķim.
"bet Latvijas dienvidpusē ieviešot P&R sistēmu" - kas ar šo domāts, ja nav noslēpums???
Emma45 viedoklis 10:39
To, ka Rail Baltics ir "miris pat nepiedzimis", cilvēki, kas kaut nedaudz saprot matemātiku (es tai skaitā) teica jau pašā projekta sākumā, jo negāja matemātika kopā. Un projekts jau uz papīra bija novecojis. Un pie tagadējā projekta budžeta (6+ miljardi), mēs taisamies būvēt viensliežu līniju. Kāda iksa pēc tad bija jānojauc dzelzceļš Skulte - Pērnava??? Mēs taisamies būvēt tieši to pašu.
2024-06-18 15:07

Drole      >10:39

Ne tikai bikses novilks, bet arii peedeejo kreklu un apenes - USisti nupat europistus ievilinaaja stuurii un piespieda parakstiit garantijas papiirus par 1.5 miljardiem. Maksaas ne tikai US vasalju mazbeerni, bet arii to peectechi, ja tiem nepietiks praata nomukt uz kaadu no BRICS valstiim
2024-06-18 16:55

rokons      Ref 15:07
lai izbrauktu no vienas pilsētas un iebrauktu otrā, liels laiks paiet plūsmas lēnuma dēl. Ja mērķis ir tuvu piepilsētas zonai OK, bet vienkārši piemēri pierīgā rāda, ka rīta un vakara stundās liels laiks paiet braucot. Iemesls skaidrs - darbaspēka kustība. Teritoriju attīstības piemēri rāda, ka pārvietošanās vienā virzienā līdz 1 st nav iemesls darba vietas izvēlei.
Park and Ride sistēma nodrošina personīskā transporta izmantošanu līdz relatīvi attālām vietām no lielpilsētas centra, kur ar sliežu transporta palīdzību( piem S- bahn, U- bahn) nonāk tuvu savam mērķim pilsētas centrā. Sen zināma lieta, praksē pārbaudīta.
Dienvidpusi minēju, jo tur vairākas apdzīvotas vietas bez sliežu ceļiem tuvumā ( Mārupe, Ķekava, pat Bauska)
2024-06-18 21:12

Maskava13      Visi jau ir aizmirsuši par dărgăko Slăvu tiltu!!To jau var atļauties tikai Latvija!!Un tagad vėl dzelzceļŝ uz Lidostu!!!Rezultăts bija zināms!!Sapņi lieli,bet naudas nav!!! 2024-06-21 17:59

Līdzīgi jautājumi
Uzdot jautājumu
Kontakti: info@jautajums.lv | Lietošanas noteikumi
jautajums.lv sadarbojas ar iepazīšanās portālu oHo.lv.
© 2010
Lietojam sīkfailus, lai personalizētu saturu un reklāmas. Sapratu