Mati

mati foto attēls

Mati - jautājumi un diskusijas

Automātiskā ātrumkārba un degvielas patēriņš (14)
Runā, ka automātiskā ātrumkārba ekonomē degvielu.Vai tā taisnība?
Ekonomiskaaka noteikti, ka nee, bet eertaaka noteikti - pa pilseetu! Bet, ja gribas izjust asaakas izjuutas, tad nu manuaalaa nepaarprotami ir paaraaka vai arii steptronic!!! Kaut gan ir bijis variants, ka vieglajam ar 1.6 automaatu rij mazaak, kaa taadam pasham escortinjam 1.6 ar manuaalo! Ar manuaalo tu vari braukt kaa gribi, ja gribi ekonomee, ja nee zhmiedz, bet automaats pie noteiktiem apgriezieniem paarsleedzas robaa, tur tu vairs neko nepadariisi un riis vinsh ti, cik tam vajadzees, taa luuk :))) ...ir, ir automāts ekonomiskāks.., līdz pirmajam pat vissīkākajam remontam.., vai apkopei... Muļķības :) Automātiskā ātrumkārba paceļ degvielas patēriņu par kādiem 5-20 % :) ekonomiskaaka ir...tikai tad, kad ar to autinju nebraukaa. tad ir vislielaakaa ekonomija:)
bet kaa saka - par komfortu ir jaamaksaa, t.i. gribi braukt ar automaatu, izbaudi visas taa priekshrociibas, bet par to arii jaapiemaksaa vairaak
mulkjiibas, automaatam pateerinsh ir lielaals 10-15% ··· Mati: Automātiskā ātrumkārba un ... lasīt visu diskusiju (14 atbildes) –»
Kā pārbaudīt automātisko kārbu? (14)
Kā var pārbaudīt pirkšanas brīdī automātisko kārbu Volvo XC90?
Jaaskataas kaarbas ECM, vai nav atminnaa kaadi fault codi. Kaarbai jaauztaisa "cluch test", tas ir, ar diagnostikas PC iesleedz vissu attrumus peec kaartas uz vietas garaazzaa, un skataas, vai neraustaas, nav sitieni kaadi. Tad, uzssildiitai kaarbai, jaauztais tests uz cella, nu kaartiigi, arii sport rezziimos, parastos rezziimos utt. Kadi 20-30 kiolometri jaanogonko. Tad jaapaskataas kaadaa kraasaa ir ella karbaa, vai nav deguma smakas, vai nav tumssa, un vai netek nekur araa. Ko veel? Nu ja zini reaalo nobraukumu, tad tomeer vajadzeetu skatiities to ari. Automaatiskaas kaarbas praktiski nekad nekalpo ilgaak , kaa kaadi 200.000 km. Pluss, jaaskataas vai ir normalas apkopes taisiitas kaarbai savlaiciigi, ja ir pieejami service record.
Un arii peec vissam paarbaudem, nu kadu garantiju var veeleeties no autinna ar lielu nobraukumu?
Un peedeejais, nav nekaada traggeedija, ja arii ir jaaremontee kaarba. Vienreiz samaksaasi, un naakamos ntos gadus buus miers. Ja tikai normalaa kantorii to remontu dariisi.
Un veel kas, peedejos 20 gadus braucu tikai ar automaatikajaam karbaam. Jasaka, zero probleemu. Un, ja sssodien man buutu jaapaarseezzaas ( varu mieriigi, braucu ssad tad , kad esmu LV )uz kautkaadu "stick shift" kaarbu (manuaalo ) ,un jaaspaardaas pa pedaalliem, nu es juutos , kaa, nu piemeram, no muusdienu PC paarejot uz "koka skaitamajaiem kaulinniem".
Nu automāti jau parasti ilgāk par meh. kārbas sajūgu ar spararatu kalpo. Kas tur spararats 450 eir. Sajūga komplekts 160-180. 60-100 sajūga izspiedēja gultnis. Un nieka 9h apmēram +- 270 eiro darbs lai visu šo nomainītu. Šiem aparātiem ir tāda specifika ka tilts jāņem nost lai kārbu noņemtu. Viss kopā aptuveni 830 eiro. Tad kur te ekonomika to kloķi visu laiku raustot? Recro tik paberzēs rokas, ka drīz būs jauns klients :) Aizbrauc no Riigas liidz Juurmalai un atpakalj - ja viss labi darbojaas, veel paskaties, vai nav eljljas peedas uz kaarbas kaut kur - laikam jau jaalien zem mashiinas. Labi vismaz, ka pietiekoshi augsta:) Ieteiktu jautaajumu uzdot iauto - varbuut kaads pateiks ko gudraaku. ..es ņemu autiņu pats pārbaudu pret kalnu 10%slīpuma un pārmetu uz R..ja slīdoši viegli,tad viss okei,bet jau ir piepūle+ krakšķis kaut kāda figņa čupā,vēl uz šosejas pabraucu un skatos kā pārlec ātrums un jauda vienveidīgi,ja nav ..tad kaut kas kirdik..diagnostikā visas kļūdas nodzēstas..ir kruti meitari,kas zina..bet es tādus nezinu..((( ··· Mati: Kā pārbaudīt automātisko ... lasīt visu diskusiju (14 atbildes) –»
Automātiskā kārba, kad auksta skan pārslēdzoties (7)
Automātiskā kārba no rītiem, kad vēsāks, skan pārslēdzoties.. Pirmos 3-5 kilometrus. Ko darīt?
autinnss ta kaads? gads, modelis, ari kaarbas, "automaatiskaas", ir visaadas.Ir milzu starpiiba starp Ford Tourus 6 pakaapju parasto outomaatu , VW divsajuugu , Subaru variatoru , M6 SMG "automaatiskajaam" kaarbaam, un to trokssnniem. Man skiet ka tie kas iesaka automaatam mIniit ellu pasi to maajaas dara!
Kopumaa padargi maksaa nomainiit ellu tomAtam, ja to dara pareizi., bet ja taa neliidz, komtad? Diognostika viennoziimiigi vispirms ja negribi maksaat 2x par ellas mainu
Nomainīt eļļu kārbā Pats praatiigaakais laikam ir nomainiit ellu un tad redzees, bet vispaar automaatu aukstaa laikaa vajadzeetu mazliet pasildiit ielikt draivaa un ar nospiestu bremzi pastaaveet.... Aizbrauc uztaisi diagnostiku,nežēlo 10eu.Ja automāts ir pzd.,tad eļļas maiņa ir pašapmāns,jo reāli ir kaut kas dirsā..es pārbaudu autiņu pret kalnu 10% paaugstināts,ja čakarējās,tad ir problēmas it īpaši ieslēgt atpakaļ gaitā..tā man bija VW B6 ar Dsg kārbu.. ··· Mati: Automātiskā kārba, kad ... lasīt visu diskusiju (7 atbildes) –»
Pārslēdzoties automāts skan no rītiem (7)
Pārslēdzoties automāts skan no rītiem, principā pirmos 2km. No rīta darbinot arī ir skaņa, apmēram kā stūres pastiprinātāja sūknim, bet tā ir kārba.... Iespējams kaut kas ar eļļošanos nav kā vajag. Kļoķi pārliekot ...
Un tieši tādēļ es braucu tikai ar mehāniku Cik tad tur litri vispaar iet iekshaa? 4+vecaa eljlja - tas shkjiet krietni par daudz! Vecajaa eljljaa bija siikas, vizuljojoshas metaala skaidinjas? Bet tad bija jaaattaisa korkjis apakshaa. Eljlja vispaar ir pareizajaa liimenii? Shkjiet, ka tas ir viss, ko var diagnosticeet. Ja ir taas skaidinjas, tad nolej visu eljlju, pielej svaigu liidz pareizajam liimenim un laikam tomeer nomaini to filtru. Un gaidi pilniigu chau vai arii veiksmiigi turpini vizinaaties liidz naakamajam autinjam:) tiessi aizseereejis filtrs var taisit tuudiigo skannu, to nnaudeessanu. Un jaunu filtru silti iesaku nnemt diilera, jo tie aftermarket filtri ...arii taisa suudigu skannu. Ellas liimeni jaaskataas uzsilussai kaarbai, autinnss limeni nolikts. Kautkur apakssaa , saanos kaarbai ir liimenna/ieliessnas korkkis izskruuvejams.Lej, iekssa jaunu ellu, kameer liist araa - paarliet nav iespejams.
Un, atkal, ellu iesaku (ja reiz mani filtru, tas ir, karbas karteris jau nost ) tkai orgginalo, jo, pirmkaart, vissu jau nenomainiisi, apmeeram 1/4 paliks konverterii. Taapec veelams pat maniit to ellu 2x vismaz.
Ka var ienakt prata gazt veco ellu ar skaidam atpakal? Maini filtru ar ellu(jaunu). apbrīnojami,domā cik vienkārši viss ir risināms,kas filtrs salidzinoši ar visu remontu,kapeikas pisējiem automāts nav domāts...automāts prasa apkopi+naudas izdevumus papildus..kas brauc ar konfortu,tas arī maksā..ir alternatīvais var.,brauc ar mehānisko un dročīt pie katra pagrieziena..DDD ··· Mati: Pārslēdzoties automāts skan ... lasīt visu diskusiju (7 atbildes) –»
Golf Plus automātiskā ātrumkārba (4)
Ja divas dienas netiek darbināta , uzsākot braukt neiet un ieslēdzas panelī lampa, bet tad aiziet,pabraucot lampa pazūd, un ir viss kārtībā , turpmākās dienas iet uzreiz un nav problēmu , kas var būt par vainu , vai eļla ...
Kas par kārbas tipu? DSG, variators, vai parastais automāts?
Iesākumam nomaini eļļu, filtru. Varbūt palīdz. Bet visdrīzākais kārbai vienkārši ir pēdējie "metri" pienākuši. Autiņam ir vismaz 300k noskrējiens.
SNOWAGAIN, baigais gudrinieks, ganjau pats ellas maini ne???
Tjipa kaarbaa ellu nomIniit mKsa 20€????
Ellu vR mIniit pie nevienmeerigas parslegsanas.
Nu nez vai pats ko izdarīsi. Var jau būt ka vienkārši līmenis par mazu. Kārbai uzsilstot tā izplešas un viss ok. Kasparsss33 kungs!
Jā, eļļas mainu pats, nav tur nekă sarežģīta. Ak eļļas maiņa nemaksā 20 eur? Atceramies, ka braukšana ar a/m ir ekstra, par kuru jāmaksā. Ja a/m ir APK, tad tā ir ekstra, par kuru ir jāmaksā. Un īpaši dārgi ir jāmaksā par vācu premium nodzītām (vecums 8.gadi un vecākas) a/m. Vidējais nobraukums a/m Vācijā ir ap 45k km, ar ātrumu uz autobāņa ~140km/h.
··· Mati: Golf Plus automātiskā ... lasīt visu diskusiju (4 atbildes) –»
Kas vainas, ja automātiskā pārslēgšanās notiek grūdieniem? (10)
Uzsākot braucienu, ļoti smagi pārslēdzas ar grūdieniem uz katru nākošos ātrumu. 1. ātrumā raustās. Pie kā griesties ,lai pārbaudītu automātisko ātrumu kārbu?
Parastas (hidrauliski elektroniskās) kārbas remonts - 700-1100 euro parasti. Zvans RECRO, remonta cena pie 1000 EUR. Drosi vien vajag pieliet ellu vai varbuut nomainiit un viss buus ok ja taa nav DSG kaarba tad var buut sliktaak.... krūmiņš ļoti optimistisks :D
Bet autorei ieteiktu jau laicīgi pierakstīties pie kāda no retajiem kārbu meistariem uz konsultāciju (servisiem) kamēr auto kustas!
Ja tā ir DSG (vai citādi nosaukts divu sajūgu kārbas variants) un nobraukums jau diezgan solīds, tad visdrīzāk ir jāmaina sajūga komplekts. Cik tas maksā, prasi servisā. Tā saucamais "life time" tam esot 110-130 tūkstoši km. Ja brauc ar galvu, tad var arī vairāk nobraukt. ··· Mati: Kas vainas, ja automātiskā ... lasīt visu diskusiju (10 atbildes) –»
Gumijas, deguma smaka automātiskajai pārnesumu kārbai (9)
Labdien! Esmu bezizejā, tāpēc jautāju Jums. Automātam vienā brīdī sāk nepārslēgties ātrumi no 3 uz 4 un velk 2300 līdz pat 3000 apgriezieniem, bet tas nav katru reizi. Citas dienas var izbraukt bez problēmām. Izkāpjot ...
Modelis ir jāuzmin? Sveiki,
Vai šī problēma tika atrisināta? Ko uzzināji? Man ar laikam tāda pati vaina.
Ja riteņi karsti, var būt ieķīlējušās bremzes. Kārbas eļļa nav palikusi brūna/melna (parasti tā ir sarkanīga) un pēc deguma neož ? Jautājums benzīns vai dīzelis? Vienam pārslēgšanās pie šāda ātruma ir normāla, otram varētu pārslēgties mazliet agrāk. Nākamais jautājums vai visos režīmos un pie visiem pedāļa stāvokļiem tas tā notiek? Gumijas smakai nebūsu jābūt saistītai, vienīgi ja tas ir kārbas sajūgs. Uz sitiena nepateikšu kā viņu pareizāk saukt, bet jā... Izklausās pēc kārbas remonta. Pie kam nav labi, ja eļļa ir kā tikko ielieta arī pēc 3kkm. Viņai ir jāmazgā komponentes un jāpaliek netīrākai jau pēc pirmajiem nobrauktajien kilometriem.

Kāds auto novraukums un ko saka kārbas vadības bloks? Ir zināmas kļūdas? Tas būtu pirmais kas jāpārbauda servisā.
··· Mati: Gumijas, deguma smaka ... lasīt visu diskusiju (9 atbildes) –»
Automātiskajai kārbai eļļas maiņa (8)
Audi A3, tips 8L, 2000, gads novembris, 1, 8 benzīns, automāts, nobraukums 200000km. Domāju vai vajag mainīt automātiskajai kārbai eļļu, jo vieni saka ka paskaties tik līmeni un brauc, bet otri saka ka vajag ik pēc 30000 km ...
Snowagain - kur tu njem shitos ciiparus - 30tuukstoshi, 10-15 tuukstoshi? Ir taadi, kas automaatiem maina eljlju divreiz gadaa? Ieprieksheejo mashiinu ar automaatu nopirku 4 gadi vecu ar 140000, nobraucu 3gadus liidz turpat 300000km - nekaadu paziimju, ka kaarba nestraadaa. Peedeejo reizi, kad biju ar to servisaa, ieteica nomainiit vaaka bliivi, pie reizes tad ar pieliet svaigu eljlju liidz liimenim. Vaicaaju - varbuut nomainiit pie viena? Nee, nevajagot! Ja kas - autorizeetais serviss! Paveicies ar nobraukumu - tikai 200000 16-gadiigai mashiinai! Ja taa taisniiba, tad var arii nemainiit. Bet, visdriizaak, nobraukumam vajadzeetu buut divtik lielam, iipashi, ja naakusi kaa mazlietota no Vaacijas. Tad tieshaam kaartiigu servisu un riktiigu profilaksi, kopaa ar eljljas mainju. Kārbā eļļu un filtru (kur to var izdarīt neizjaucot visu kārbu) vēlams mainīt ik pēc 30000 km.
Un kā jau JurisK teica - šīs a/m nobraukums ir nereāls (es domāju savi 480000 km būs).
Eļļa tikai oriģinālā, vai ražotāja oficiāli akceptēta (būs tāpat kāda no OE ražotājiem - Motul, Mobil, Esso, Total u.t.m.l.). Ar filtru tas pats stāsts.
Ja a/m automātiskajai ātrumkārbai filtrs nav brīvi pieejams, eļļa jāmaina 10000 - 15000 km robežās.
JurisK - uztaisiet, lūdzu, eļļai ķīmisko ekspertīzi jaunai un ar 30000 km noskrējienu. Būs atbilde.
Kāpēc autorizētais serviss tā teica - gaida Tavas a/m kārbu remontā :D!
Snowagain pateica tīru patiesību. Ja pērk mašīnu uz īsu laiku(līdz gadam)), tad taču pofig -ne mana cūka, ne mana druva.Bet serviss domā arī par savu nākotni, un oficiālais servis visbiežāk karbas maina uz jaunām, un par Jūsu naudiņām. Ieteicamais intervāls jaunām esot no 60 līdz 80000. ··· Mati: Automātiskajai kārbai eļļas ... lasīt visu diskusiju (8 atbildes) –»
Pie stūres nepārslēdzas ātrumi uz leju (2)
Toyota Auris 2007g automāts pie stūras ātrumslēdzis ar mīnus zīmi nepārslēdz ātrumus uz leju ,ātrumslēdzis ar pluss zīmi pārslēdz ideāli uz augšu,kas par vainu?
pats sleedziitis beigts? Software gglluko.... ? Atbildi sev godīgi - pats kaut darīsi lietas labā vai uz servisu?

Nopirki lietotu un saprati ka neslēdzas vai paša mīļajam vāģim pārstāja strādāt vienā mīļā brīdī?

Principā es liktu uz vadiem...vai nu kaut kas kontaktos, vai kāds kaut ko ir darījis ap to vāģi (sists vai kā) un skrūvējot kopā iespējams nav ieštepselējis kādu štekerīti.

Iesaku paskatīties šī čala video:
https://www.youtube.com/watch?v=qyR9Dkxvl4Y

Ļoti izglītojoši nepieredzējušiem autopircējiem.
··· Mati: Pie stūres nepārslēdzas ... lasīt visu diskusiju (2 atbildes) –»
Uzsākot braukt, automātam nemainās ātruma pārnesumi (11)
Pēdējā laikā diezgan izteikti sāk niķoties ātruma pārslēgšanās. Pirmajos dažos metros, apgriezieni var uziet uz 3000+ un nepāriet nākamajā ātrumā. Agrāk likās, ka palīdzēja vienkārši auto noslāpēt un palaist atkal. ...
cesis un kekava-viens kantoris,nem tie kas brivaki. Sals. Vismaz manam samērā pasvaigam bembim tā bija - lielākos salos tomēr minūtes piecas japadarbina, vai jabrauc ļoti lēni. Eļļa paliek par biezu un hidraulika slikti darbojās. nav kautkur taads sleedzis - auto/manual? Man reiz bijaa taa bmw7. Ieprieksseejais saimnieks protams to bija pieleejis ar kafiju. Un atd reizem vinnss salipa uz iiso. Tad vareeju ar pirmo robu liidz darbam aizbraukt.
Un, jaa,automaatiskaas kaarbas ir jaauzsilda ziemaa. It seviskki labaam (daargaam) massiinaam.
Var jau teoreetiski buut, ka savu muuzzu nav mainiits fitrs kaarbaa, un , atkal teoreetiski, nav eellas spiediens deel taa, un ecm tad nepaarsleedz, bet nekad nav bijusi taada pieredze man.Ja netaisa servissus kaarbai,tad ir fault codi aktiivi saakumaa, un tad tai vienkaarssi nosvilst cluchs kaads. Un tad jau vairs nekur nebraucaam :(
Nepārslēdzas tad, kad sāk izslīdēt frikcijas diski. Mūsdienu automātam vairs īpaša sildīšana nav vajadzīga. Nav jau vairs viss tur uz hidrauliku, kā kādreiz. Ja normāls auto tad savi 400-500 tūkštoši nobraukti un kārbai gals tuvojas, var protams nomainīt eļļu un filtrus un tad skatīties vai kas mainās, ja lētā gala auto , tad vispār nav ko iespringt. ··· Mati: Uzsākot braukt, automātam ... lasīt visu diskusiju (11 atbildes) –»
Kontakti: info@jautajums.lv | Lietošanas noteikumi
jautajums.lv sadarbojas ar iepazīšanās portālu oHo.lv.
© 2010
Lietojam sīkfailus, lai personalizētu saturu un reklāmas. Sapratu