Kravu pāvadājumi

Kravu pāvadājumi - jautājumi un diskusijas

Kravu nosūtīšana uz Ukrainu (9)
Vai ir kādas idejas kā nedārgi nosūtīt nelielu kravu uz Ukrainu ? Kravas apjoms - līdz 0.25 m3, svars - līdz 60 kg. Visi redzamākie pārvadātāji piedāvā totālāko sviestu, par tām naudām, kas figurē piedāvājumos, ...
Ne jau vienmèr attàlums nosaka izmaksas.. Un ja jau taupìgs, sùti to preci no Kjìnas uz Ukrainu. Tak krietni lètàk sanàks. ir ir tāda lieta. Ar autopastu vai vilcienu daži sūta, es gan nezinu, vai uz Ukrainu iet šādi satiksmes līdzekļi. Ko piedāvā Latvijas Pasts? Tiem jau lētāk, nekā citiem, šķiet. Neņem plaši pazīstamas transporta firmas (3 burtu kombinācijas), sameklē kādu nepazīstamu, cena arī atšķirsies. Pie ķīniešiem ir lēti tāpēc ka jamie meklē tautiešus katrā sūtījuma etapā kuri tad nu to konteineru stiepj uz rokām līdz nākamajam etapam :D:D:D

Bet ja godīgi tad tie lētie konteineri ceļo parasti tā ap trim mēnešiem. Ja gribēsi ar šķībacainajiem pa ātro, būs tikpat cik DHL & Co. Uz Ukrainu vēl papildus ir jārēķinās ka nedēļu stāvēs arī muitā un ir dikti jāuzmanās ar preču nosaukumiem pavadzīmē. Ierakstīsi vienu nevainīgu vārdu - enkoders vai kautko tamlīdzīgu un eksotisku, vai kādu stratēģisku materiālu, nāksies vēl iet uz FSB skaidroties. Tur vismaz valstī ir kārtība un jokus negrib saprast.
Jautaajums jau, kas kravaa iekshaa. Ja deklareejams un muitojams, tad jaameklee, kas var aizvest un to arii izveikt.
Citaadi, iespeejams ka ir varianti.
Man gan nekaada sakara ar autopaarvadaajumiem, bet atminu - senos laikos bija taada iestaade, kas paliidzeeja fuuraam nokomplekteet atpakaljcelja kravas. Kaut kam taadam vajadzeetu buut arii tagad, es pazvaniitos pa lielaakajaam logjistikas kompaanijaam, ne siikpaku piegaadaataajiem(triisburtukombinaacijas). Pamaza taa kravinja, bet zini nu:) ··· Kravu pāvadājumi: Kravu nosūtīšana uz Ukrainu lasīt visu diskusiju (9 atbildes) –»
Ko nozīmē FOB CIF? (4)
Ko nozīmē tulkojumos FOB CIF . .? Ir veel kādi ssaadi apzīmējumi ? Ja ir, varbut var ar tiem kādu izskaidrojumu. Thank you!
http://www.iccwbo.org/incoterms/faq .asp FOB FREE ON BOARD (... named port of shipment) Under "F.O.B." or "free on board," the goods are placed on board the ship by the seller at a port of shipment named in the sales agreement. The risk of loss of or damage to the goods is transferred to the buyer when the goods pass the ship`s rail (i.e., off the dock and placed on the ship). The seller pays the cost of loading the goods.


CIF COST, INSURANCE AND FREIGHT (... named port of destination) "CIF" is CFR. with the additional requirement that the seller procure transport insurance against the risk of loss or damage to goods. The seller must contract with the insurer and pay the insurance premium. Insurance is generally more important in international shipping than domestic shipping, because U.S. laws generally hold a common carrier to be liable for lost or damaged goods.
http://www.airkargo.sia.lv/incoterm s2000.htm

Ja jau veelies veel kaadus...
··· Kravu pāvadājumi: Ko nozīmē FOB CIF? lasīt visu diskusiju (4 atbildes) –»
Auto transportēšana no ASV (3)
Vai kāds ir transportējis uz LV vāgenu no ASV? Lietotu, protams. Ja nu kādam ir šāda pieredze, lūgums mazliet padalīties - kādas izmaksas (apmēram), kādas problēmas, utt. paldies!
Konteinerā. Cenas meklēt kuģniecībās.

Ja vāģis nav jau derīgs Eiropai, tad sertifikācija/homologācija paņem pārāk daudz laika un naudas, lai tas būtu izdevīgi parastiem auto. Kolekcijas vāģiem gan, kā 60-o gadu Mustang utml.
vieta konteinerī ap 1k, pārvadāšana kādi 500 nu un atmuitošana ar reģistrāciju + sīkie izdevumi kādi 250LS (iepriekšējie cipar zaļajos) kad auto ir atgādāts prieki nebeidzas ja gribi ilgāku laiku braukt apakšu vajag apstrādāt ar piķi jo štatos kuzavus principā necinko(tātad rūsē,ne vairāk parpašmāju necinkotajiem korejiešiem bet tomēr) + ar detaļām problēmas jo redz autoparedzēts štatiem un tur uzreiz šis tas mainās kāpēc viņi tā h.z. neattiecas uz Amerikāņu autiņiem Lincolniem, Dodžiem u.t.t. Pieredze ir, bet finansiāli dārgs prieks, jārēķina par piegādi, atmuitošanu aptuveni1500$, un vēl jāskatās, vai nav nepiecišama sertifikācija...ar rezerves daļām arī būs problēmas, bet dabūjamas tās ir, un pats galvenais, būs orģinālās - made im USA.... ··· Kravu pāvadājumi: Auto transportēšana no ASV lasīt visu diskusiju (3 atbildes) –»
Pēc kāda principa darbojas busiņi,kuri braukā uz Angliju? (6)
Tā arī nesapratu. Cik zvanos,tik neceļ klausuli. Ir vajadzība aizbraukt uz Birmingemu un pēc apmēram 10 dienām no Plimutas atgriezties Rīgā. Var arī otrādi - no sākuma uz Plimutu,un no Birmingemas braukt uz Rīgu. Kāds kaut ko ...
Busiņi kursē uz lielākajām latviešu "kolonijām".
Aizej "draugos" sameklē - tur ir domubiedru grupa, pilns ar sludinājumiem par šo tēmu !
Vidēji tas maksā 120-140Euro (viens ceļš) Es labaak lidotu ar lidmasiinu,sito gabalu busaa kratiities,pa vidu veel praamis,nu i piekaas.nekas leetaak taapat nesanaak. Tikai lidot! un lidot caur Oslo būs lētāk kā pa tiešo no Rīgas Ar ļoteni būs lētak, busiņi atmaksājas, ja smaga vai nelegala bagāža vai doķi nav kārtībā... ··· Kravu pāvadājumi: Pēc kāda principa darbojas ... lasīt visu diskusiju (6 atbildes) –»
Vai atmaksajas starptautiskie parvadajumi? (2)
Vai ir ienesīgs starptautisko parvadājumu bizness? Kāda biznesa joma vēl būtu attīstāma, lai gūtu peļņu.
70%parvadajumi iet uz Krieviju
un si bodite veras ciet

uz parvadajumiem LV,
jau ta notiek klientu parmanisana

kur artadisi ,ko parvadat
ar ko vadasi
kadu cenu piedavasi?
parasti kad jauta par pelnu....
1.cik,un ko gatavs ieguldit-,nauda,manta,intelekts
2.cik lielu pelnu velies un kada laika perioda
no ta var prognozet par
iespejam un riskiem
tikai tad var domat par nisam!
··· Kravu pāvadājumi: Vai atmaksajas starptautiskie ... lasīt visu diskusiju (2 atbildes) –»
Kravu un paku pārvadājumi no LV uz UK. (14)
Jautājums šāds.....Ir doma atvērt papildus biznesu,kurjerpasta pakalpojumi.Iepriekšējas pieredzes nav.Cenšos saprast visas izmaksas,lai aprēķinātu rentabilitāti. Cik naudiņas jāmaksā šoferiem par reisu, vai vispār ...
Liec sludinājumus ss.lv un draugiem.lv

Savāc pilnu busu ar mantām, saņem naudu par pakalpojumu, mantas pārdod ss.lv, nomaini telefona numuru un sāc no gala.
Paku vedēji ir ļoti daudz! Ja ko tādu plāno,tad izpētīt vajag tuvāk dzīves vietai,kas sūtīs pakas,tas arī nozīmē,būs sūtījumi atpakaļ,ja skriesi pa puss pasauli....neko nenopelnīsi,šoferīšiem algai maz sanāks,degviela un bieži riepas jāmaina..... ja brauc pats,klienti sameklēti....būs neliela peļņa,bet tā.....neko labu neredzēsi. Man radiņš brauc pats un pāris reizes mēnesī Liepāja...Rīga...Vācija...Itālija ģimenei un pašiem sanāk labi un sapērkas vēl visu sev! un vēl darbiņš Latvijā. Zinu vairākus, kas tā pelna, bet tas ir paša šofera bizness - pats meklē kravas, pats brauc, paša buss. Parasti busi ir pasažieru, tad sēdekļus izņem ieliek pēc vajadzības. Konkurence liela, ja algosi šoferi, būsi mīnusos... Varbūt tad reālam un ērtāk iznomāt automašīnu kādam. Nelegālais bizness (lai legalizētu, vismaz LV visticamāk neatmaksāsies, par GB nav informācijas). Attiecīgi risks. Tā, kā visērtāk būtu klientiem (paka pienāk vēl pirms pasūtījuma veikšanas), tik mazā tirgū nevar realizēt. Iesaku sameklēt vairākus pastāvīgos vairumklientus un privātpersonu apkalpošana tikai kā papildu opcija. Tad vismaz vārdu bizness varēs piekabināt šim pasākumam. ··· Kravu pāvadājumi: Kravu un paku pārvadājumi no ... lasīt visu diskusiju (14 atbildes) –»
Kontakti: info@jautajums.lv | Lietošanas noteikumi
jautajums.lv sadarbojas ar iepazīšanās portālu oHo.lv.
© 2010
Lietojam sīkfailus, lai personalizētu saturu un reklāmas. Sapratu